Całości dopełniają 17-calowe alufelgi. Za 1850 zł można dokupić także 18-calowe koła. We wnętrzu wersji Vector fotele z dobrym bocznym trzymaniem oraz pokryta skórą sportowa kierownica przypominają o sportowych aspiracjach pojazdu. Do charakteru pojazdu pasuje sztywne zawieszenie, które pozwala sprawnie przemykać krętymi odcinkami dróg. Szkoda tylko, że układowi kierowniczemu brakuje precyzji.Ze sportowymi aspiracjami kłóci się słaba dynamika auta wyposażonego w automatyczną przekładnię. „Setkę” uzyskuje się dopiero po 11,2 s. To o sekundę dłużej niż w przypadku wersji z manualną skrzynią biegów. Zaletą jednostki napędowej jest za to oszczędne spalanie.Testowany Saab 9-3 nie do końca sprawdza się jako kombi. Wprawdzie szeroki otwór pozwala włożyć przedmioty o dużych gabarytach, ale pojemność bagażnika okazuje się niewielka, zarówno przed złożeniem kanapy, jak i potem.