Jednak bardziej niż brzmienie przeszkadza nadmierny hałas podczas szybkiej jazdy. Głośna praca jednostki i szybkie wchodzenie na obroty sugerują dobrą dynamikę. Niestety, dane producenta sprowadzają na ziemię – „setkę” uzyskuje się dopiero po niemal 15 s.
Zobacz także
- Skoda Fabia 1.2 HTP: Fabia z niższą ceną
- Skoda Fabia II
- Zobacz więcej
W mieście to wystarczy, ale na trasie, szczególnie podczas wyprzedzania, odczuwa się brak mocy. Silnik niezbyt dobrze obchodzi się z portfelem kierowcy.
Fabryczne spalanie okazuje się zbyt optymistyczne, bo podczas testu auto potrzebowało średnio o około 2 l/100 km więcej. Przy tej mocy i masie pojazdu to zbyt dużo. Fabia jest oferowana z rabatem 2 tys. zł, dzięki czemu testowany model kosztuje 39 200 zł. Kierowcy korzystający z promocyjnego kredytu lub leasingu otrzymują 1000 zł upustu.
Galeria zdjęć
Skoda Fabia 1.2 HTP: Fabia z niższą ceną
Skoda Fabia 1.2 HTP: Fabia z niższą ceną
Skoda Fabia 1.2 HTP: Fabia z niższą ceną