Logo
TestyTesty nowych samochodówSkoda Octavia Scout 2.0 TDI - Kombiakiem w teren

Skoda Octavia Scout 2.0 TDI - Kombiakiem w teren

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

W Octavii Scout do wyboru mamy dwa silniki: benzynowy 1.8 TSI/160 KM lub turbodiesel 2.0 TDI CR/140 KM. Z obydwiema jednostkami współpracuje 6-biegowa skrzynia manualna lub zautomatyzowana DSG. Podwyższenie prześwitu i zwiększenie skoku zawieszenia nie wpłynęło negatywnie na prowadzenie. Układ jezdny na dziurawych polskich drogach będzie spisywał się znakomicie.

Skoda Octavia Scout 2.0 TDI - Kombiakiem w teren
Zobacz galerię (2)
Auto Świat
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI - Kombiakiem w teren

Nawet podczas szybkiej jazdy na zakrętach kierowca Octavii Scout nie odczuwa zbytnio wyżej położonego środka ciężkości. Napęd na cztery koła oparty na sprzęgle Haldex IV generacji dobrze radzi sobie nawet w dość trudnym terenie. W sytuacjach ekstremalnych do 85 procent momentu może być przekazywane na jedno koło. Z napędem 4x4 dobrze współpracuje ESP.Cena Octavii Scout 2.0 TDI jest o prawie 14 tys. zł wyższa od ceny Combi Cross 4x4 z tą samą jednostką. Przepłaca się za wyższy prześwit i off-roadowy design.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: