Superb kombi zachowa charakterystyczne rozwiązania stylistyczne znane z limuzyny, zwłaszcza przednią część nadwozia z takim samym układem reflektorów, chromowanego grilla i z przetłoczeniami na pokrywie silnika. Obowiązkowy dodatek to relingi dachowe. W podstawowej wersji auto poruszać się będzie na 16- lub 17-calowych kołach.

Większych zmian nie należy oczekiwać we wnętrzu Superba kombi, które przejmie z limuzyny deskę rozdzielczą oraz pakiety wyposażeniowe. Imponująca będzie natomiast przestronność. Już obecnie oferowany model to niekwestionowany lider segmentu, zwłaszcza jeśli chodzi o ilość miejsca na tylnej kanapie. Nowy ma być jeszcze lepszy. O ile w limuzynie przy standardowym ustawieniu foteli do dyspozycji mamy 565 l bagażnika i 1670 l po rozłożeniu oparć tylnej kanapy, o tyle w Superbie kombi parametry te przekroczą odpowiednio 605 i 2000 l. Konkurenci oferują znacznie mniej.

Klienci do wyboru będą mieć cztery wersje wyposażeniowe: Comfort, Ambition, Elegance i Platinum. W podstawowym pakiecie znajdą się m.in.: przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, airbag chroniący kolana kierowcy, ABS, układ stabilizacji toru jazdy ESP, czujnik zmierzchu, zdalnie sterowany centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby przednie, tylne i lusterka, radioodtwarzacz CD/MP3, czujnik parkowania oraz klimatyzację manualną. W wyższych odmianach lub w opcji będzie można zamówić m.in.: automatyczną klimatyzację, biksenonowe reflektory, przednie światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, tempomat, nawigację GPS z kolorowym ekranem, wysokiej klasy system audio, układ wspomagania ruszania na wzniesieniu Hill Holder, skórzaną tapicerkę czy drewniane elementy wykończenia wnętrza.

Gama jednostek napędowych Superba Kombi obejmie 6 silników, w tym wysokoprężne: 1.9 TDI/105 KM, 2.0 TDI/140 i 170 KM oraz 3 benzynowe: 1.4 TSI/125 KM, 1.8 TSI/160 KM oraz 3.6 V6 FSI/260 KM (z napędem 4x4). Poza skrzyniami manualnymi w ofercie dostępna będzie także przekładnia DSG. Wprowadzenie do oferty Superba wersji kombi z pewnością przysporzy modelowi klientów i pozwoli Skodzie na podwojenie sprzedaży w klasie średniej. Pierwsza generacja, wytwarzana w latach 2001-08, znalazła ponad 132 tys. nabywców, plany w związku z obecną (liftback i kombi) przewidują produkcję na poziomie ok. 40 tys. sztuk rocznie.