Także osiągi mocnych silników pasują do charakteru Alfy. W przypadku diesli klienci będą mieli do wyboru jednostki o mocy 180 lub 210 KM. W przyszłości ma się również pojawić 3-litrowy diesel konstrukcji Maserati.
Oprócz tego w ofercie znajdą się dwa 2-litrowe benzyniaki, generujące 200 lub 280 KM. Topowy motor w odmianie Quadrifoglio będzie miał pojemność 2,9 litra i moc 510 KM. Jednostka została opracowana przez Ferrari i wykorzystano w niej elektroniczne odłączanie cylindrów. Ma to pomóc w ograniczeniu spalania.
Na pokładzie nie zabraknie napędu na wszystkie koła – w razie potrzeby do 60 proc. momentu obrotowego jest przekazywane na przednie koła. Z kolei Torque Vectoring (dwa sprzęgła przy tylnym dyferencjale) pozwala na to, żeby siła napędowa trafiająca do tylnych kół była różna. To poprawia sportowe właściwości auta i zapewnia bezpieczne podróżowanie.
W Quadrifoglio nie zabraknie również aktywnego zawieszenia z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami. Moment obrotowy do kół będzie dostarczać 8-stopniowa automatyczna przekładnia ZF, która zmienia biegi w ciągu 150 milisekund.