Także osiągi mocnych silników pasują do charakteru Alfy. W przypadku diesli klienci będą mieli do wyboru jednostki o mocy 180 lub 210 KM. W przyszłości ma się również pojawić 3-litrowy diesel konstrukcji Maserati.
Oprócz tego w ofercie znajdą się dwa 2-litrowe benzyniaki, generujące 200 lub 280 KM. Topowy motor w odmianie Quadrifoglio będzie miał pojemność 2,9 litra i moc 510 KM. Jednostka została opracowana przez Ferrari i wykorzystano w niej elektroniczne odłączanie cylindrów. Ma to pomóc w ograniczeniu spalania.
Na pokładzie nie zabraknie napędu na wszystkie koła – w razie potrzeby do 60 proc. momentu obrotowego jest przekazywane na przednie koła. Z kolei Torque Vectoring (dwa sprzęgła przy tylnym dyferencjale) pozwala na to, żeby siła napędowa trafiająca do tylnych kół była różna. To poprawia sportowe właściwości auta i zapewnia bezpieczne podróżowanie.
W Quadrifoglio nie zabraknie również aktywnego zawieszenia z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami. Moment obrotowy do kół będzie dostarczać 8-stopniowa automatyczna przekładnia ZF, która zmienia biegi w ciągu 150 milisekund.
Galeria zdjęć
W Europie Zachodniej Stelvio ma się pojawić na początku roku, a w naszym kraju trafi do sprzedaży latem
DS 7 Pierwszy SUV prestiżowej francuskiej marki pod względem wielkości będzie porównywalny z Mercedesem GLC. Jeśli chodzi o technikę, to samochód jest spokrewniony z Peugeotem 3008.
Mercedes-Maybach S 650 Luksusowa marka zaoferuje teraz również kabriolet. Auto będzie występowało w limitowanej serii i otrzyma nieco inny wygląd. Pod maską znajdzie się silnik o mocy 630 KM, cena od 357 000 euro.
Renault Alpine Coupé z centralnie umieszczonym doładowanym silnikiem o mocy 300 KM. Już można składać zamówienia na limitowaną serię 1955 numerowanych egzemplarzy Alpine Première Édition.