Przynajmniej w Polsce. Ale czy gdy porzucimy rozważania finansowe, to auto obroni prestiż, którym ma się kierować klient, szukając zgrabnego sedana dla rodziny? Owszem, nie będzie z tym problemu. Jetta jest dopracowanym, przyjemnie prowadzącym się autem, które zachęca w zasadzie do każdej podróży. Krótki wypad do supermarketu? Żaden kłopot, bo bagażnik pochłonie każdą ilość zakupów. Parkowanie nie będzie problemem, gdyż Jetta jest równie poręczna jak Golf, z którym dzieli płytę podłogową i rozstaw osi. Jedyne kłopoty, aczkolwiek niewielkie, mogą się pojawić podczas parkowania tyłem - wysoki bagażnik może zasłonić przeszkodę znajdującą się za autem.Kierowcy na trasie spodoba się aksamitnie cichy i płynnie pracujący silnik, który swobodnie można nazwać najprzyjemniej pracującym motorem czterocylindrowym, jaki wyprodukował Volkswagen. W połączeniu z precyzyjną zmianą biegów jazda może być naprawdę przyjemna, choć niekoniecznie aż tak oszczędna, jak zachwala producent, promując technologię FSI. Przy bardzo delikatnej jeździe auto potrafi spalić rzeczywiście niewiele, ale jeżeli ktoś ma "cięższą nogę", nie poczuje ekonomicznego dobrodziejstwa bezpośredniego wtrysku benzyny. "Społeczna" zaleta Jetty: nie jest to popularne na polskich drogach auto i nasz sąsiad raczej go miał nie będzie.
Volkswagen Jetta - Bezpośredni sedan
Patrząc na cenę Jetty na tle konkurencji wersja 2.0 FSI raczej nie przyłoży się specjalnie do popularyzacji volkswagenowskiego logo na grillu.