I nie ma się czemu dziwić, wszak potężne, chromowane rury znajdujące się zarówno z przodu pojazdu, jak i na skrzyni ładunkowej to jeszcze rzadkość na polskich drogach. Auto ma podwójną kabinę, która z powodzeniem pomieści 5 pasażerów. Na tylnej kanapie nie polecamy długich podróży ze względu na pionowo ustawione oparcie. Wnętrze spartańskie: duże połacie gołej blachy, gumowe wykładziny ipłyta pilśniowa na boczkach drzwi. Ale odbiorcami tego auta będą raczej osoby, dla których od luksusowego wnętrza ważniejsze są pojemność skrzyni ładunkowej i możliwości pokonania trudnego terenu. Do wersji 4Motion (4x4) przewidziano 2,5-litrowego turbodiesla o mocy 130 KM. Nie jest to najmocniejsza jednostka wykorzystywana w Transporterze, ale jej moc w przypadku tego samochodu będzie wystarczająca. "Jedynka" ma bardzo krótkie przełożenie i tuż po ruszeniu należy szybko zmienić bieg na wyższy. Czynność tę wykonujemy za pomocą poręcznej dźwigni zmiany biegów o krótkich skokach umieszczonej na desce rozdzielczej. Jednostka napędowa niemal w każdym zakresie prędkości okazuje się głośna. Napęd 4x4 to konstrukcja typu 4Motion wykorzystująca sprzęgło Haldex, które w ciągu kilku milisekund zmienia płynnie rozdział mocy między przednią a tylną osią. W terenie możemy skorzystać z blokady tylnego mechanizmu różnicowego. Utwardzone zawieszenie (amortyzatory Bilstein) i terenowe opony (Yokohama) ograniczają znacznie komfort jazdy. Kosz-ty/bez-pie-czeń-stwo. Auto w wersji podstawowej kosztuje prawie 120 tys. zł. Dużo, a w dodatku trzeba dopłacić za klimatyzację.OCENA KOŃCOWA: 4+ Atrakcyjny wygląd, funkcjonalne wnętrze, sprawny układ napędowy, poręczna dźwignia zmiany biegów.-Spartańskie wnętrze, hałaśliwa jednostka napędowa, głośne opony, niski komfort jazdy, krótka "jedynka".