Auto Świat Testy Testy nowych samochodów W korku z Peugeotem 308: Dzień trzeci - układ napędowy

W korku z Peugeotem 308: Dzień trzeci - układ napędowy

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
|
Aktualizacja

Kolejną część naszego cyklu W korku z Peugeotem 308 poświęciliśmy układowi napędowemu

W korku z Peugeotem 308: Dzień trzeci - układ napędowy
Auto Świat
W korku z Peugeotem 308: Dzień trzeci - układ napędowy

Dobrze zrobiony kompakt powinien mieć nie tylko ciekawy wygląd, ale równocześnie zapewniać zarówno kierowcy jak i pasażerom komfortowe warunki podróżowania nawet na najdłuższych trasach. Czy tak jest w przypadku Peugeota 308?

Po kilku dniach i wielu kilometrach spędzonych za kierownicą tego auta, wiem że Francuzi nadal są w formie i potrafią zrobić udane stylistycznie auto które nie tylko dobrze wygląda ale co ciekawe równie dobrze jeżdzi.

Powiecie, że nowy 308 to taki francuski Golf. Coś w tym jest, bowiem linia tego auta wielu osobom kojarzy się właśnie z Golfem - ale czy to źle? Według mnie nie.

Dla mniej jedną z ważniejszych cech godnych docenienia tego modelu jest fakt, że zawiesznie Peugeota 308 bardzo dobrze kompensuje nierówności, a przy tym w kabinie nie słychać jego pracy! Brawo!

W tym odcinku naszego cyklu W korku z Peugeotem 308 poznacie w odpowiedzi na takie pytania jak

  • Czy auto jest czułe na podmuch wiatru?Jak wygląda sprawa z elastycznością samochodu podczas wyższych prędkościCzy trzeba redukować biegi żeby wyprzedzić np. ciężarówkę?Jak się spisuje w szybkich zakrętach?

I wiele innych.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków