Nadwozie/jakość

Wnętrze dwubarwnej karoserii mieści swobodnie czterech wysokich pasażerów. Jednak wygodne ułożenie nóg z tyłu możliwe jest tylko po całkowitym cofnięciu kanapy, a wtedy ograniczona zostaje przestrzeń na bagaż.

Z kolei gdy powiększy się bagażnik po przesunięciu kanapy do przodu, miejsca na nogi wystarczy tylko dla dzieci. Z powodu opadającej linii dachu może brakować miejsca nad głowami. Fotele mają za krótkie siedziska, a poza tym ich wyprofilowanie umożliwia wygodną podróż.

Układ napędowy/osiągi

Silnik testowanej wersji zapewnia dobrą dynamikę, ale przyjemność z jazdy psuje zautomatyzowana przekładnia. Podczas zmiany biegów odczuwa się mocne przyhamowanie.

Znacznie lepiej wypada ręczna, sekwencyjna zmiana z odejmowaniem gazu jak w tradycyjnej przekładni. Wadą napędu jest wysoki hałas podczas dynamicznego przyspieszania. Żadnych zastrzeżeń nie wzbudza natomiast zapotrzebowanie na paliwo.

Układ jezdny/komfort

Sztywne zawieszenie niedostatecznie tłumi wyboje. Do obniżenia komfortu podróżowania przyczynia się także krótki rozstaw osi, bo samochód niemile podskakuje na krótkich, poprzecznych nierównościach.

Zaletą układu jezdnego jest za to możliwość szybkiego pokonywania zakrętów. Pomaga w tym również precyzyjny układ kierowniczy. W razie niebezpieczeństwa pomocą służy instalowane seryjnie ESP.

Koszty/bezpieczeństwo

Auto klasy B za niemal 80 tysięcy złotych nie jest atrakcyjną ofertą. Wyposażenie seryjne z zakresu bezpieczeństwa dobre. Natomiast w dziedzinie komfortu dziwi trochę konieczność dopłacania za elektrycznie sterowane lusterka. Tym bardziej, że standard obejmuje nawet droższą automatyczną klimatyzację.