Z wyglądu sympatyczne auto miało klasyczne linie, ale kolorystyka mogła się nie spodobać wielu osobom. Koreańską przypadłością było też utrudnione kompletowanie wyposażenia - w ofercie pozostaje zazwyczaj kilka wersji, lecz ich doposażanie jest praktycznie niemożliwe. Naprzeciw takim zarzutom wychodzi lifting zaserwowany dla Getza. Linia nadwozia pozostała niemal bez zmian, wiele osób nie dostrzeże różnic. Jednak dokładne przyjrzenie się pozwoli zauważyć delikatniejsze kształty reflektorów czy zmienione zderzaki. Nic wielkiego, ale auto wygląda jakby "doroślej", choć dalej pozostało propozycją raczej dla klientów ceniących tradycyjną stylistykę. Podobnie ma się sprawa z wnętrzem. Co prawda zasadnicze kształty nie uległy zmianie, jednak wprowadzono parę ważnych modyfikacji. Przede wszystkim do wyboru przedstawiono dwie "wesołe" kolorystyki - niebieską oraz czerwoną. Takie wykończenie kokpitu (fotele, boczki drzwi, kierownica) nadaje autu znacznie ciekawszy wygląd. Pomaga w tym też delikatnie przeprojektowana konsola z metalizowanym wykończeniem - już żaden dziennikarz nie napisze, że wnętrze jest dobre, ale szarobure!Drobnemodernizacje poprawią humorWe wnętrzu pojawiło się też sporo drobnych modyfikacji - schowek przed pasażerem zyskał oświetlenie, kieszenie w drzwiach są praktyczniejsze. Space Wizard (czarodziej przestrzeni) potrafi przestawiać tylną kanapę na kilka sposobów. Usatysfakcjonowani powinni być również "gadżeciarze". Dodatkowe gniazdko 12V, szyberdach, skrytki w bagażniku - nareszcie będzie o czym porozmiawiać ze sprzedawcą! Mały Getz bez kompleksów zerka w stronę uznanych konkurentów. Sporo działo się w mechanice. Opcjonalny system ESP zapewnia większy poziom bezpieczeństwa. W gamie pojawiły się aż 4 nowe motory:- 1.4/97 KM- 1.6/106 KM- 1.5 CRDi/88 KM- 1.5 CRDi/110 KMZ palety zniknął motor 1.3 - jego miejsce zajął 1.4. Nowe auto jeździ dynamicznie, ale bardziej wymagający mogą sięgnąć po 1.6. 106 KM powinno zadowolić wybrednych. Faworyta będą też mieć miłośnicy diesli. Motor 1.5 występuje w dwóch odmianach, nawet 110-konnej! Jednak już 88 KM dla większości okaże się wystarczające. Auto (mimo że z segmentu miejskiego) jest dobrze wytłumione, nawet przy 120-130 km/h nie męczy hałasem. Poprawiony Getz powinien zawitać do Polski w listopadzie. Ma być oferowany we wszystkich wersjach silnikowych, ale bez skrzyń automatycznych. Ceny nie powinny zmienić się znacząco (obecnie 1.1 od 31,9 tys. zł, 1.3 od 37,2 tys. zł).
Zmiany nieduże, ale ważne
Dostępny od kilku lat Getz zdobywa klientów funkcjonalną, ale prostą karoserią i sprawdzonymi rozwiązaniami technicznymi. Najwięcej narzekań dotyczyło niezbyt atrakcyjnie (pod względem stylistycznym) rozwiązanego wnętrza.