sztuk tego modelu, z czego 266 tys. do Europy. Nie dziwi zatem fakt, że główny ciężar modernizacji modelu powierzony został nowemu centrum technicznemu koncernu w Rüsselsheim.Wizualne zmiany objęły przede wszystkim przednią część nadwozia z reflektorami, atrapą i kształtem zderzaka. Inne są wzory kołpaków, 14- i 15-calowych (w zależności od wersji) felg aluminiowych oraz kolory nadwozia. Wnętrze zyskało nową tapicerkę i kokpit ze zmienionym układem wskaźników i przeprojektowaną konsolą środkową. Fotel kierowcy wyposażony został w kilkupłaszczyznową regulację i podłokietnik. System prostego składania dzielonej tylnej kanapy Space Wizard ma ułatwiać dostosowanie wnętrza i przestrzeni ładunkowej do aktualnych potrzeb. Nowy Getz ma umocnić pozycję firmy w EuropieW zakresie bezpieczeństwa pasażerów w konstrukcji nadwozia wprowadzono wzmocnienia boczne, a w wyposażeniu opcjonalnym można będzie zamówić aktywne zagłówki przednich siedzeń oraz układ stabilizacji toru jazdy ESP. Z wyjątkiem podstawowej wersji 1.1 całkowicie zmieniono gamę jednostek napędowych (patrz tabela). Wśród nich na szczególną uwagę zasługują dwie odmiany dieslowskie 1.5 opracowane i wytwarzane w Rüsselsheim. Wszystkie silniki spełniają normy emisji spalin Euro 4 i dostępne będą z manualnymi przekładniami 5-biegowymi lub opcjonalnie z 4-biegowym "automatem". Hyundai GetzWersje silnikowe: 1.4 16V: benz., R4, poj. 1399 ccm. Moc maks. 70kW (95 KM) przy 6000 obr./min. Maks. moment obr. 125 Nm przy 3200 obr./min. 1.6 16V: benz., R4, poj. 1599 ccm. Moc maks. 78 kW (106 KM) przy 5800 obr./min. Maks. moment obr. 144 Nm przy 3200 obr./min. 1.5 CRDi: t.diesel, R4, poj. 1493 ccm. Moc maks. 65 kW (88 KM) przy 4000 obr./min. Maks. moment obr. 215 Nm przy 1900-2500 obr./min. 1.5 CRDi: t.diesel, R4, poj. 1493 ccm. Moc maks. 81 kW (110 KM) przy 4000 obr./min. Maks. moment obr. 235 Nm przy 1900-2750 obr./min. Zmian nie wprowadzono w benzynowym silniku 1.1 o mocy 65 KM.Cena od ok. 32 tys. zł