Zaletami obu jednostek napędowych są nie tylko doskonałe osiągi, lecz także wysoka kultura pracy. Nawet podczas szybkiej jazdy pasażerom nie przeszkadza hałas.Wnętrze auta tchnie luksusem i elegancją. Do jego wykończenia użyto materiałów wysokiej jakości. Wskaźniki są czytelne, a wszystkie przełączniki umieszczono w zasięgu rąk kierowcy. Podczas dłuższych tras docenimy fotele - są poprawnie wyprofilowane i nie powodują zmęczenia. Poza tym dzięki wysokim boczkom jadący nie wychylają się na boki podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Mniej powodów do zadowolenia daje przestronność. O ile z przodu nawet wysokie osoby nie będą miały problemu, to z tyłu może brakować miejsca na wygodne ułożenie nóg. Zadbano również o bezpieczeństwoW razie wypadku pasażerów chronią airbagi czołowe i boczne oraz kurtyny powietrzne. Wszystkie Lexusy mają także w standardzie airbagi na kolana dla osób siedzących z przodu. System PCS wyczuwa przeszkody przed samochodem i przygotowuje auto i jadących do nieuniknionej kolizji. Likwiduje luz pasów bezpieczeństwa i aktywuje wspomaganie hamowania awaryjnego BAS do skuteczniejszego hamowania.Zintegrowany system zarządzania dynamiką pojazdu VDIM - korzystając z sygnałów odbieranych z czujników rozmieszczonych w pojeździe VDIM, pełni funkcję ABS-u, elektronicznego rozdziału siły hamowania EBD, kontroli napędu TRC i układu stabilizacji toru jazdy VSC. Dzięki niezauważalnym dla kierowcy korektom poprawiają się osiągi, a jazda staje się bardziej płynna. Samochód dostępny jest w czterech wersjach wyposażeniowych (podstawowa to Classic, patrz tabela). Elegance 2.5 kosztuje od 157 620 zł, a 2.2 - 146 120 zł, Comfort odpowiednio 168 970 zł i 157 470 zł, a Prestige 189 630 zł i 180 890 zł. Dopłata za automatyczną skrzynię - 7230 zł.