W skład koncernu wchodzi 12 wyspecjalizowanych przedsiębiorstw, z których każde zajmuje się różnego rodzaju działalnością - od projektowania poprzez wykonawstwo konkretnych modeli. Sieć sprzedażyoprócz Japonii obejmuje takie kraje, jak Chiny i Malezja. Jak powstają pojazdy Mitsuoki? Za podstawę do budowy służą głównie samochody japońskich firm. Są to zarówno pojazdy nowe, jak i używane z gwarancją. Hasło reklamowe firmy brzmi: "Mała fabryka z dużymi marzeniami". W Japonii, gdzie europejskie auta są drogie, Mitsuoka umożliwia posiadanie łatwego w użytkowaniu, nowoczesnego samochodu o wyglądzie klasyka za niewielkie pieniądze. Nissan Micra w stylu Jaguara Mk IIPodstawowym modelem firmy jest Viewt. Od oryginału (Nissan Micra) samochód jest o 12,5 cm dłuższy, o 4,5 cm szerszy i o 10 cm wyższy. Oprócz zewnętrznych modyfikacji (nowe elementy są wykonane z materiałów kompozytowych) różnic nie ma wiele - całe wnętrze łącznie z deską rozdzielczą pozostało niezmienione. Tak samo jak Micra na rynek japoński (występująca tam pod nazwą March) auto może być wyposażone w jeden z 3 silników (od 90 do 109 KM) oraz napęd na jedną lub obie osie. Podstawowa odmiana kosztuje w przeliczeniu ok. 23 tys. dol. (oryginalny March ok. 12 tys. dol.). Mimo tego zainteresowanie klientów jest spore - od 1993 r. do sierpnia 2005 r. sprzedano 9,3 tys. sztuk (wcześniej Viewt bazował na poprzedniej generacji Micry). Firma zapowiada dalszą ekspansję i wejście na rynek europejski. Tylko czy takie pojazdy mają u nas szanse powodzenia?Własna konstrukcjaTen koncepcyjny samochód swoją premierę miał podczas zeszłorocznego salonu w Tokio i jest własnym projektem Mitsuoki (choć niektóre elementy, np. przednie reflektory zostały zapożyczone z Mercedesa). Decyzja o produkcji pojazdu została już podjęta, ale prace badawcze i konstrukcyjne nadal trwają - bliższe dane techniczne nie są na razie znane. Najprawdopodobniej firma skorzysta jednak z gotowych podzespołów innego producenta