Legendarna grupa rockowa The Rolling Stones promowała podczas swojego ostatniego tournée markę Jeep.Trasa koncertowa stała się także idealną okazją do przedpremierowego zaprezentowania nowego Renegade.
Po 14 On Fire Rolling Stones European Tour, w której w roli gwiazd występowały marka Jeep oraz legendarny angielski zespół Rolling Stones, obie ikony powracają na scenę, jako inicjatorzy akcji charytatywnej.
Do 23 grudnia 2014 r. na stronie Charity Buzz można wziąć udział w licytacji jedynego w swoim rodzaju nowego Jeepa Renegade, podpisanego w czerwcu w Rzymie podczas jedynego koncertu we Włoszech, przez Micka Jaggera, Keitha Richardsa, Ronniego Wooda i Charliego Wattsa.
Teraz, związek pomiędzy marką Jeep a zespołem Rolling Stones umacnia się dzięki oryginalnej akcji o dużej wartości społecznej. W roli głównej występuje jedyny egzemplarz nowego Jeepa Renegade, na którego masce widnieją podpisy członków tego legendarnego zespołu: Micka Jaggera, Keitha Richardsa, Ronniego Wooda i Charliego Wattsa.
Członkowie Rolling Stones złożyli swoje autografy na masce tego jedynego Jeepa Renegade 22 czerwca 2014 r. w Rzymie, w malowniczej scenerii Circo Massimo, przy okazji jedynego koncertu zespołu we Włoszech.
Gościem specjalnym wieczoru był nowy Jeep Renegade, który na starożytnym stadionie został pokazany po raz pierwszy we Włoszech, po światowym debiucie na Salonie Samochodowym w Genewie 2014. Jest to pierwszy egzemplarz w historii marki Jeep wyprodukowany we Włoszech i pierwszy samochód Grupy Fiat Chrysler Automobiles stworzony we współpracy włoskich i amerykańskich projektantów.
Sprzedawany w ponad 100 krajach na świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, nowy Jeep Renegade jest modelem o wyjątkowym charakterze, który może poszczycić się wzorcowymi parametrami off-roadowymi, siedemdziesięcioma innowacyjnymi systemami z zakresu bezpieczeństwa, i tym, że jako jedyny w segmencie oferuje dziewięciostopniową, automatyczną skrzynię biegów, dwa rodzaje układów napędowych, system odłączania osi tylnej oraz zestaw wskaźników z 7-calowym wyświetlaczem.
Sponsorowanie europejskiej trasy oraz nowa akcja charytatywna uwypukla podobieństwa pomiędzy dwoma międzynarodowymi ikonami - legendą branży motoryzacyjnej i supergwiazdą muzyki rock.
Kiedy w 1945 roku został wyprodukowany pierwszy model Jeepa 4x4 do użytku cywilnego, CJ-2A, amerykańska marka wykazywała duże zainteresowanie wymogami związanymi z mobilnością Klientów i umiejętnością wyprzedzania potrzeb rynku. Od tego momentu Jeep zaczął oferować szerokiej Klienteli innowacyjne produkty o wyraźnym charakterze, zaawansowane pod względem technologicznym i oferujące konkurencyjne osiągi.
W ten sam sposób zespół Rolling Stones zrewolucjonizował historię muzyki rockowej, scalając rock i blues i tworząc swój własny gatunek muzyczny. Przez pięćdziesiąt lat wnosili na światową scenę muzyczną swój niepowtarzalny styl, poprzez innowacyjne utwory pełne akcentów i nawiązań o społecznym wyrazie.