Logo
UżywaneBMW E39 (Seria 5) - prestiż musi kosztować

BMW E39 (Seria 5) - prestiż musi kosztować

Wojciech Denisiuk
Wojciech Denisiuk
| Aktualizacja
  • Używane BMW serii 5 można kupić za rozsądne pieniądze, ale jego eksploatacja na pewno nie będzie tania - to urok modeli tego segmentu
  • Na rynku wtórnym dominują silniki rzędowe, 6-cylindrowe, najczęściej benzynowe o mocach od 150 do 193 KM
  • Specjalna wersja M5 to samochód dla koneserów, o wyjątkowych osiągach, ale oczywiście jej ceny nawet dziś są bardzo wysokie
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

BMW E39 debiutowało prawie 12 lat temu, ale jego eleganckie nadwozie wcale się nie zestarzało. Sylwetka nadal jest bardzo atrakcyjna. Doskonale łączy dostojność klasy wyższej z dynamiką charakterystyczną dla limuzyn spod znaku biało-niebieskiego śmigła. Auto wygląda masywnie, ale nie ociężale. Nie jest nudne nawet w wersji kombi, która debiutowała w 1997 roku. Jednak mimo sporych wymiarów zewnętrznych (sedan 4775 mm, kombi 4805 mm) na tle głównych konkurentów - Audi A6 i Mercedesa E - w BMW E39 ilość miejsca w środku nie jest imponująca. Zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy powinni mieć więcej swobody. Również bagażnik kombi mieszczący zaledwie 410 l rozczarowuje małą pojemnością, ale jest ustawny. Wnętrze auta ma charakterystyczny dla BMW sportowo-elegancki styl. Fotele są wygodne i zapewniają dobre trzymanie podczas dynamicznej jazdy. Można je regulować w wielu płaszczyznach.

Udostępnij:
Autor Wojciech Denisiuk
Wojciech Denisiuk
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium