Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat BMW Seria 5

BMW Seria 5

BMW Seria 5

BMW Seria 5 - generacje

Ikona samochodu

BMW Seria 5 I E12 (1972 - 1981)

Ikona samochodu

BMW Seria 5 II E28 (1981 - 1988)

Ikona samochodu

BMW Seria 5 III E34 (1988 - 1996)

Ikona samochodu

BMW Seria 5 IV E39 (1995 - 2003)

BMW Seria 5 V E60/E61 (2003&nbsp-&nbsp2010)

BMW Seria 5 V E60/E61 (2003 - 2010)

BMW Seria 5 VI F10/F11/F07 (2010&nbsp-&nbsp)

BMW Seria 5 VI F10/F11/F07 (2010 - )

BMW Seria 5 - powiązane artykuły

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?

Zakup względnie taniego modelu klasy wyższej zawsze niesie ze sobą pewne ryzyko, bo nawet zadbane egzemplarze mogą wymagać pewnych nakładów. Ale jeśli wybierzesz Volvo S80 II lub któregoś z jego głównych rywali, raczej nie pożałujesz. O ile będzie to zadbany egzemplarz z pewną historią.

Auta gorsze niż myślisz! Awaryjne, nietrwałe, drogie w naprawach i popularne

Auta gorsze niż myślisz! Awaryjne, nietrwałe, drogie w naprawach i popularne

Ani renomowana marka, ani popularność modelu nie są gwarancją, że dany samochód można kupować w ciemno. Nawet najlepszym firmom zdarzają się wpadki. Pokazujemy, których wersji lepiej się wystrzegać i jak je odróżnić od tych godnych polecenia.

Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji

Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji

Oto praktyczne wersje aut klasy wyższej, które sprawdzą się w różnych sytuacjach – i w roli rodzinnych transportowców, i pojazdów do małego biznesu. Tym razem wybraliśmy 10 aut z dieslem w różnej cenie.

Prestiżowe auto nie musi być drogie! Luksusowe modele w cenie od 15 000 zł

Prestiżowe auto nie musi być drogie! Luksusowe modele w cenie od 15 000 zł

Gdy były nowe, nierzadko kosztowały 300 tys. zł, dziś – po ponad 10 latach – można je kupić za ułamek tej ceny. Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E 320 CDI i Lexus GS 450h: które z tych aut okaże się najlepszą inwestycją?

Chwila prawdy dla Mercedesa. Porównujemy klasyczne sedany

Chwila prawdy dla Mercedesa. Porównujemy klasyczne sedany

Na początku lat 70. presja na Mercedesa stale rosła – wiele firm wystawiło swoich przedstawicieli do walki w klasie średniej wyższej. Czy firma ze Stuttgartu miała się czego bać? Jak ówcześni konkurenci sprawują się dziś? Sprawdziliśmy jak po latach Mercedes W115 wypada w porównaniu z BMW E12, Audi 100, Oplem Rekordem D i Peugeotem 504 GL.

Sportowe auta lat 80. - to był czas prawdziwych aut

Sportowe auta lat 80. - to był czas prawdziwych aut

Mercedes, Golf II i Renault R5 – to brzmi jak nudne lata 80. Ale kto tak myśli, może się mocno zdziwić, gdy tylko zajrzy pod maski naszych samochodów. A jeszcze większe zdziwienie zapanuje, gdy odpalimy silniki.

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie

W ostatnim czasie największym zainteresowaniem w salonach cieszą się SUV-y i crossovery, ale znacznie bardziej praktyczne i tańsze w eksploatacji są wersje kombi. Co można kupić za ok. 25 tys. zł? Prześwietlamy segmenty C, D i E.

9 aut, o które nikt nie prosił...

9 aut, o które nikt nie prosił...

Producent powinien w zasadzie zastanowić się, do kogo chce skierować swoje auto, ale obowiązku nie ma. Dlatego też towarzyszy nam wrażenie, że niektóre samochody powstają bardziej dla pozaziemskich istot niż dla ludzi.

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! "Piątka" dużo kosztuje podczas zakupu i utrzymania. Jednak radość z posiadania BMW serii 5 często jest ważniejsza niż ewentualne drogie naprawy i serwis.

Używane BMW serii 5 - tani zakup, drogie utrzymanie

Używane BMW serii 5 - tani zakup, drogie utrzymanie

Kiedyś BMW serii 5 było drogie, ale podziwiane za swoje wyrafinowane zawieszenie, świetne wyposażenie i udane silniki R6. Dzisiaj można je kupić za niewielkie pieniądze – czy jednak warto jeszcze interesować się BMW serii 5 E39?

Tanie, klasyczne i daje dużo frajdy – prześwietlamy BMW 5 E34

Tanie, klasyczne i daje dużo frajdy – prześwietlamy BMW 5 E34

BMW E34 to jeden z najtańszych youngtimerów tej marki. Auto miewa swoje kaprysy. Na szczęście ich usunięcie nie jest aż tak trudne i aż tak kosztowne, jak w wielu podobnych modelach z tego samego okresu produkcji. Na co zwrócić uwagę przed zakupem tego wiekowego, ale wiąż a może znowu atrakcyjnego BMW.

BMW 540i - niepozorne tylko z wyglądu

BMW 540i - niepozorne tylko z wyglądu

Żadnych spoilerów, dodatkowych wlotów powietrza ani dyfuzorów, a stylistyka niemal taka, jak w słabszych wersjach. BMW 540i to mocny klasyk, którego atutów nie widać na pierwszy rzut oka.

BMW 540d - jeśli diesel, to właśnie  taki

BMW 540d - jeśli diesel, to właśnie taki

Test 340-konnej serii 5 po liftingu przypomniał mi, jak wspaniałe potrafią być nowoczesne duże diesle: z rozmachem rozwijają moc, aksamitnie brzmią i mało palą nawet przy cięższej „nóżce”. Sedan o oznaczeniu 540d jest sednem BMW!

BMW 545e xDrive – połączenie doskonałości?

BMW 545e xDrive – połączenie doskonałości?

Z jednej strony aksamitna rzędowa „szóstka” i osiągi na poziomie M5 sprzed kilku lat, z drugiej – możliwość codziennej jazdy na prądzie. Czy hybrydowe BMW 545e to „5-ka” idealna?

Jak ten czas leci, te auta już są zabytkami

Jak ten czas leci, te auta już są zabytkami

Kto by pomyślał, że te auta mają już 30 lat? Zebraliśmy 20 samochodów, które od tego roku mogą być wpisane do ewidencji wojewódzkiego konserwatora zabytków, czyli po prostu otrzymać żółte tablice rejestracyjne.

Najczęściej poszukiwane auta używane - TOP 10

Najczęściej poszukiwane auta używane - TOP 10

W 2020 r. najczęściej poszukiwanym samochodem na rynku wtórnym było BMW serii 3. Cały czas widać także u polskich kierowców niesłabnące zamiłowanie do marek premium, które opanowały czołowe pozycje w rankingu wyszukiwań serwisu Otomoto.

Ogniste trio - Audi A6 kontra BMW 540i i Mercedes E 450 [RANKING]

Ogniste trio - Audi A6 kontra BMW 540i i Mercedes E 450 [RANKING]

Tym razem luksusowe sedany klasy premium nie mają pod maskami ultraoszczędnych diesli, tylko dynamiczne silniki benzynowe. Cokolwiek by o nich mówić, temperamentu w tym porównaniu z pewnością nie zabraknie – zaraz weźmiemy je pod redakcyjną lupę!

Używane limuzyny wysokiego ryzyka

Używane limuzyny wysokiego ryzyka

W każdym segmencie samochodów zdarzają się wersje podwyższonego ryzyka, ale w przypadku modeli klasy wyższej zły wybór może pociągnąć za sobą kolosalne wydatki

BMW 545e xDrive - 6 cylindrów plus prąd, czyli prawie 400 KM w hybrydzie

BMW 545e xDrive - 6 cylindrów plus prąd, czyli prawie 400 KM w hybrydzie

Jeśli cztery cylindry to za mało, zawsze można wybrać o dwa więcej. Pora na mocniejsze hybrydowe BMW serii 5, czyli 545 e XDrive. Oto kolejny krok do realizacji planu miliona zelektryfikowanych BMW na drogach.

Galeria dnia - nowe BMW M5 i BMW M5 Competition

Galeria dnia - nowe BMW M5 i BMW M5 Competition

BMW M5 to jedna z najbardziej rozpoznawanych sportowych limuzyn na świecie. W tym roku BMW zaprezentowało jej zmodernizowana wersję i zaaplikowało rozwiązania znane z modelu M8. Jedno jest pewne, nowe BMW M5 wygląda ostrzej, może być wyposażone w laserowe reflektory, ma inaczej zestrojone zawieszenie i zamontowano w nim nowe systemy multimedialne. Jest jednak coś co się nie zmieniło - moc silnika V8, która wynosi to 600 KM w standardowym BMW M5 lub 625 KM w M5 Competition.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test