Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW Seria 5

BMW Seria 5

Raport: cofanie licznika o ponad 100 tys. km to norma. 16 modeli z najczęściej wykrytym "skręconym" przebiegiem
Aktualności

Raport: cofanie licznika o ponad 100 tys. km to norma. 16 modeli z najczęściej wykrytym "skręconym" przebiegiem

Omijaj je szerokim łukiem. Te samochody używane psują się najbardziej. Mechanik wybrał 15
Co warto kupić

Omijaj je szerokim łukiem. Te samochody używane psują się najbardziej. Mechanik wybrał 15

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Pojeździłem BMW 550e. Nie przypuszczałem, że jego potężna moc i luksus wystawią mi taki rachunek
Testy nowych samochodów

Pojeździłem BMW 550e. Nie przypuszczałem, że jego potężna moc i luksus wystawią mi taki rachunek

BMW 550e xDrive teoretycznie powinno być niewypałem. Na pozór to taka "przejściówka" — między samochodem spalinowym a elektrycznym, między zwykłą "piątką" a M5, między jedną rewolucją stylistyczną a drugą. Czy przypadkiem nie jest tak, że 550e ze wszystkich tych koncepcji zaciąga jedynie wady? A może przeciwnie, przejmuje wyłącznie najlepsze strony tych uniwersów? Już znam odpowiedź, a ciebie dzieli od niej kilkadziesiąt linijek.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Bogaty jak Polak w salonie samochodowym. W lipcu popyt na auta premium wzrósł o 1/3
Aktualności

Bogaty jak Polak w salonie samochodowym. W lipcu popyt na auta premium wzrósł o 1/3

Choć Polska zajmuje dopiero 23. miejsce w Europie pod względem wielkości PKB na mieszkańca, to okazuje się rynkiem marzeń dla motoryzacyjnych graczy premium. W lipcu 2024 r. liczba rejestracji nowych prestiżowych aut wzrosła aż o 35,3 proc., Audi trafiło do Top 5 najczęściej rejestrowanych marek nowych samochodów, a najpopularniejszym modelem BMW został SUV, którego ceny zaczynają się obecnie od... 407 tys. zł. Oto najciekawsze dane z najświeższego raportu IBRM Samar.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Materiał promocyjny
Jeździłem nową serią 5. Pozwala puścić kierownicę i grać na ekranie, ale nadal jest prawdziwym BMW
Testy

Jeździłem nową serią 5. Pozwala puścić kierownicę i grać na ekranie, ale nadal jest prawdziwym BMW

BMW serii 5 to dziś już legenda motoryzacji. Z tego powodu bawarski producent z każdą kolejną generacją musi sprostać wymaganiom zarówno fanów, jak i nowych klientów. I jednych i drugich chcę uspokoić — nowa generacja G60 to samochód, który z dumą może mieć na masce biało-niebieską szachownicę. Wiem to po pierwszych jazdach w Lizbonie.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Luksusową limuzynę można kupić już za 25 tys. zł. Ale czy warto?
Co warto kupić

Luksusową limuzynę można kupić już za 25 tys. zł. Ale czy warto?

Auta klasy wyższej kuszą zwłaszcza na rynku wtórnym – komfortem, wyposażeniem, mocnymi silnikami, a także ceną! Musicie jednak pamiętać, że duże auto to też niemałe wydatki na naprawy, serwis, ubezpieczenie, paliwo. Sprawdzamy pięć modeli w cenie już od 25 tys. zł.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
BMW serii 5 (F10/F11) - luksusowa limuzyna za mniej niż 50 tys. zł
Co warto kupić

BMW serii 5 (F10/F11) - luksusowa limuzyna za mniej niż 50 tys. zł

BMW serii 5 F10/F11 ma mnóstwo zalet! Ten samochód nadal świetnie wygląda, fantastycznie się go prowadzi, często ma bogate wyposażenie, wrażenie robią też paleta silników i układ przeniesienia napędu. Do tego ceny są już na tyle atrakcyjne, że wiele osób może sobie pozwolić na tę generację "piątki".

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji
Co warto kupić

Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji

Oto praktyczne wersje aut klasy wyższej, które sprawdzą się w różnych sytuacjach – i w roli rodzinnych transportowców, i pojazdów do małego biznesu. Tym razem wybraliśmy 10 aut z dieslem w różnej cenie.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?
Co warto kupić

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?

Zakup względnie taniego modelu klasy wyższej zawsze niesie ze sobą pewne ryzyko, bo nawet zadbane egzemplarze mogą wymagać pewnych nakładów. Ale jeśli wybierzesz Volvo S80 II lub któregoś z jego głównych rywali, raczej nie pożałujesz. O ile będzie to zadbany egzemplarz z pewną historią.

Tanie, klasyczne i daje dużo frajdy – prześwietlamy BMW 5 E34
Używane

Tanie, klasyczne i daje dużo frajdy – prześwietlamy BMW 5 E34

BMW E34 to jeden z najtańszych youngtimerów tej marki. Auto miewa swoje kaprysy. Na szczęście ich usunięcie nie jest aż tak trudne i aż tak kosztowne, jak w wielu podobnych modelach z tego samego okresu produkcji. Na co zwrócić uwagę przed zakupem tego wiekowego, ale wiąż a może znowu atrakcyjnego BMW.

Prestiżowe auto nie musi być drogie! Luksusowe modele w cenie od 15 000 zł
Co warto kupić

Prestiżowe auto nie musi być drogie! Luksusowe modele w cenie od 15 000 zł

Gdy były nowe, nierzadko kosztowały 300 tys. zł, dziś – po ponad 10 latach – można je kupić za ułamek tej ceny. Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E 320 CDI i Lexus GS 450h: które z tych aut okaże się najlepszą inwestycją?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Chwila prawdy dla Mercedesa. Porównujemy klasyczne sedany
Oldtimer

Chwila prawdy dla Mercedesa. Porównujemy klasyczne sedany

Na początku lat 70. presja na Mercedesa stale rosła – wiele firm wystawiło swoich przedstawicieli do walki w klasie średniej wyższej. Czy firma ze Stuttgartu miała się czego bać? Jak ówcześni konkurenci sprawują się dziś? Sprawdziliśmy jak po latach Mercedes W115 wypada w porównaniu z BMW E12, Audi 100, Oplem Rekordem D i Peugeotem 504 GL.

BMW serii 5 staje się elektryczne, ale to nie oznacza, że nie kupimy już wersji spalinowej
Wiadomości

BMW serii 5 staje się elektryczne, ale to nie oznacza, że nie kupimy już wersji spalinowej

Zaledwie kilka miesięcy dzieli nas od wprowadzenia na rynek nowej limuzyny BMW serii 5. Na całym świecie samochód będzie oferowany z w pełni elektrycznym napędem, chociaż na niektórych rynkach do gamy dołączą także hybrydy plug-in oraz wersje spalinowe z 48-woltową instalacją mild hybrid. Oczywiście klienci mogą spodziewać się jeszcze większej dynamiki podczas jazdy i licznych cyfrowych innowacji.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
9 aut, o które nikt nie prosił...
Oldtimer

9 aut, o które nikt nie prosił...

Producent powinien w zasadzie zastanowić się, do kogo chce skierować swoje auto, ale obowiązku nie ma. Dlatego też towarzyszy nam wrażenie, że niektóre samochody powstają bardziej dla pozaziemskich istot niż dla ludzi.

BMW serii 5 kontra Mercedes klasy E – która limuzyna będzie lepszym wyborem?
Co warto kupić

BMW serii 5 kontra Mercedes klasy E – która limuzyna będzie lepszym wyborem?

BMW serii 5 i Mercedes klasy E to od lat modele konkurujące. Ale który model wybrać, jeśli szukamy używanej limuzyny 40 tys. zł? Sportowe BMW, czy klasyczną limuzynę od Mercedesa? Każdy z tych modeli ma wiele zalet, ale trapią je również typowe dla nowoczesnych aut z tego wieku typowe usterki. Sprawdzamy, który z tych modeli warto wybrać i dlaczego.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Sportowe auta lat 80. - to był czas prawdziwych aut
Oldtimer

Sportowe auta lat 80. - to był czas prawdziwych aut

Mercedes, Golf II i Renault R5 – to brzmi jak nudne lata 80. Ale kto tak myśli, może się mocno zdziwić, gdy tylko zajrzy pod maski naszych samochodów. A jeszcze większe zdziwienie zapanuje, gdy odpalimy silniki.

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie
Używane

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie

W ostatnim czasie największym zainteresowaniem w salonach cieszą się SUV-y i crossovery, ale znacznie bardziej praktyczne i tańsze w eksploatacji są wersje kombi. Co można kupić za ok. 25 tys. zł? Prześwietlamy segmenty C, D i E.

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty
Co warto kupić

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! "Piątka" dużo kosztuje podczas zakupu i utrzymania. Jednak radość z posiadania BMW serii 5 często jest ważniejsza niż ewentualne drogie naprawy i serwis.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
BMW serii 5 E39 - da się kupić tanio, ale lepiej trochę dorzucić
Co warto kupić

BMW serii 5 E39 - da się kupić tanio, ale lepiej trochę dorzucić

Kiedyś BMW serii 5 było drogie, ale podziwiane za swoje wyrafinowane zawieszenie, świetne wyposażenie i udane silniki R6. Dzisiaj można je kupić za niewielkie pieniądze – czy jednak warto jeszcze interesować się BMW serii 5 E39?

BMW 540i - niepozorne tylko z wyglądu
Youngtimer

BMW 540i - niepozorne tylko z wyglądu

Żadnych spoilerów, dodatkowych wlotów powietrza ani dyfuzorów, a stylistyka niemal taka, jak w słabszych wersjach. BMW 540i to mocny klasyk, którego atutów nie widać na pierwszy rzut oka.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
BMW 540d - jeśli diesel, to właśnie  taki
Testy nowych samochodów

BMW 540d - jeśli diesel, to właśnie taki

Test 340-konnej serii 5 po liftingu przypomniał mi, jak wspaniałe potrafią być nowoczesne duże diesle: z rozmachem rozwijają moc, aksamitnie brzmią i mało palą nawet przy cięższej „nóżce”. Sedan o oznaczeniu 540d jest sednem BMW!

BMW 545e xDrive – połączenie doskonałości?
Testy

BMW 545e xDrive – połączenie doskonałości?

Z jednej strony aksamitna rzędowa „szóstka” i osiągi na poziomie M5 sprzed kilku lat, z drugiej – możliwość codziennej jazdy na prądzie. Czy hybrydowe BMW 545e to „5-ka” idealna?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.