Auto Świat Używane Co warto kupić Używana limuzyna za 50-70 tys. zł. Dziesięć propozycji w wieku ok. dziesięciu lat

Używana limuzyna za 50-70 tys. zł. Dziesięć propozycji w wieku ok. dziesięciu lat

Od Audi A6 i BMW serii 5 po konkurencyjne modele Lexusa, Mercedesa i Volvo – dziś za 50-70 tys. zł nietrudno kupić prestiżową limuzynę. W przypadku takich samochodów trzeba uważać na podejrzanie niższe ceny. Na kierowców czeka sporo pułapek. Podpowiadamy, którą limuzynę i z jakim silnikiem wybrać, by nie żałować. Oto 10 naszych rekomendacji!

BMW serii 5 (F10)Archiwum / Auto Świat
  • Założony budżet nie jest niski, ale w klasie E lepiej celować w auta za 50-70 niż 30-40 tys. zł. Po prostu jest spora szansa na zakup ok. 10-letniej limuzyny w niezłej kondycji i z dobrym silnikiem.
  • W ofercie rynkowej znajdziecie atrakcyjne modele różnych marek.
  • Pamiętajcie, że wydatki na zakupie się nie kończą, a koszty eksploatacji limuzyny klasy wyższej są wysokie lub bardzo wysokie. 

Gdy były nowe, kosztowały 250-300 tys. zł, po ok. 10 latach kupicie je za 50-70 tys. zł. Okazja? To zależy od oczekiwań, bo jeśli dobrze wybierzecie model i silnik, limuzyna klasy wyższej da wam jeszcze dużo frajdy z jazdy. Wśród aut używanych oferta jest bardzo bogata. A w obecnej sytuacji, gdy ceny nowych samochodów poszły w górę,, to właśnie rynek wtórny dla wielu staje się najlepszą opcją.