Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Volvo S80

Volvo S80

Mechanicy bez trudu wybrali lepszego w pojedynku Volvo S80 i Mercedesa klasy E
Co warto kupić

Mechanicy bez trudu wybrali lepszego w pojedynku Volvo S80 i Mercedesa klasy E

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Czy warto kupić używane Volvo? Na warsztat wzięliśmy sześć modeli
Co warto kupić

Czy warto kupić używane Volvo? Na warsztat wzięliśmy sześć modeli

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używana limuzyna za 50-70 tys. zł. Dziesięć propozycji w wieku ok. dziesięciu lat
Co warto kupić

Używana limuzyna za 50-70 tys. zł. Dziesięć propozycji w wieku ok. dziesięciu lat

Od Audi A6 i BMW serii 5 po konkurencyjne modele Lexusa, Mercedesa i Volvo – dziś za 50-70 tys. zł nietrudno kupić prestiżową limuzynę. W przypadku takich samochodów trzeba uważać na podejrzanie niższe ceny. Na kierowców czeka sporo pułapek. Podpowiadamy, którą limuzynę i z jakim silnikiem wybrać, by nie żałować. Oto 10 naszych rekomendacji!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Odłożone 50 tys. zł lepiej wydać na używane Volvo S80 czy Skodę Superb?
Co warto kupić

Odłożone 50 tys. zł lepiej wydać na używane Volvo S80 czy Skodę Superb?

Oba porównywane dziś auta można kupić za kwoty znacznie niższe niż wspomniane 50 tys. zł, ale naszym celem jest zakup egzemplarza, którym z komisu pojedziemy do domu, a nie do warsztatu. A właśnie tyle trzeba mieć, by stać się posiadaczem egzemplarza zadbanego, z akceptowalnym przebiegiem, może nawet krajowego. I Volvo S80 II, i Skoda Superb II trzymają cenę - są cenione na rynku wtórnym, mimo że od ich rynkowego debiutu minęło niemal 20 lat. Na które z tych aut się zdecydować, chcąc stać się właściciela dużego, atrakcyjnego sedana/liftbacka? Których wersji silnikowych należy unikać jak ognia? Sprawdźmy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Które silniki Volvo są najlepsze? Zapytaliśmy mechaników serwisujących auta szwedzkiej marki
Co warto kupić

Które silniki Volvo są najlepsze? Zapytaliśmy mechaników serwisujących auta szwedzkiej marki

O trwałości silników Volvo nikt nie wie więcej niż mechanicy, którzy specjalizują się w autach szwedzkiej marki. Dlatego to właśnie do nich zgłosiliśmy się z pytaniem o najlepsze motory benzynowe i najtrwalsze diesle montowane w modelach Volvo. W naszym zestawieniu prezentujemy te, które są szczególnie godne polecenia pod względem trwałości i kosztów eksploatacji.

Luksusową limuzynę można kupić już za 25 tys. zł. Ale czy warto?
Co warto kupić

Luksusową limuzynę można kupić już za 25 tys. zł. Ale czy warto?

Auta klasy wyższej kuszą zwłaszcza na rynku wtórnym – komfortem, wyposażeniem, mocnymi silnikami, a także ceną! Musicie jednak pamiętać, że duże auto to też niemałe wydatki na naprawy, serwis, ubezpieczenie, paliwo. Sprawdzamy pięć modeli w cenie już od 25 tys. zł.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Top 25 - najlepsze auta do 30 tys. zł
Co warto kupić

Top 25 - najlepsze auta do 30 tys. zł

Przed wami 25 wyjątkowo udanych modeli samochodów, które kupicie w cenie do 30 tys. zł. W naszym zestawieniu znalazły się auta z różnych segmentów i lat. Wspólny mianownik? Przede wszystkim – trwałość.

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?
Co warto kupić

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?

Zakup względnie taniego modelu klasy wyższej zawsze niesie ze sobą pewne ryzyko, bo nawet zadbane egzemplarze mogą wymagać pewnych nakładów. Ale jeśli wybierzesz Volvo S80 II lub któregoś z jego głównych rywali, raczej nie pożałujesz. O ile będzie to zadbany egzemplarz z pewną historią.

Jest prestiż, są wydatki! Które auto klasy wyższej wybrać za 50-70 tys. zł?
Co warto kupić

Jest prestiż, są wydatki! Które auto klasy wyższej wybrać za 50-70 tys. zł?

Komfortowe auta klasy wyższej kuszą zwłaszcza na rynku wtórnym. To tu większość potencjalnych nabywców realizuje swoje marzenia, gdy cena spada z 250-300 tys. zł do 50-70 tys. zł. Okazja czy mina?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Volvo S80 I (1998-2006) – utrzymanie tego auta może okazać się już nieco kłopotliwe
Co warto kupić

Volvo S80 I (1998-2006) – utrzymanie tego auta może okazać się już nieco kłopotliwe

Trudno już dziś brać ten model pod uwagę w kontekście jazdy na co dzień, no, chyba że uda się znaleźć zadbany egzemplarz z końca produkcji. Ale to już raczej z potencjałem na... youngtimera.

10-letnia limuzyna z mocnym dieslem - który samochód będzie najlepszym wyborem?
Rankingi Aut Używanych

10-letnia limuzyna z mocnym dieslem - który samochód będzie najlepszym wyborem?

Około 10-letnie samochody klasy wyższej mają wzięcie na rynku wtórnym, szczególnie gdy są napędzane turbodieslem. Nie małym, 4-cylindrowym, tylko R5, R6 lub V6! Oto siedem ciekawych propozycji.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Top 10 - tanie i kuszące limuzyny
Co warto kupić

Top 10 - tanie i kuszące limuzyny

30 tys. zł to z pewnością niemało jak na auto używane, ale jeśli przyjrzymy się samochodom, które można za to kupić, spojrzymy na tę kwotę inaczej. Pokusa zakupu limuzyny jest duża, ale istnieje spore ryzyko.

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł
Używane

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł

Za 20 tys. zł bez trudu można zostać właścicielem prestiżowego sedana klasy E. Niestety, koszty utrzymania samochodów tego typu przeważnie nie należą do niskich. Wybraliśmy dla was dziesięć ciekawych propozycji.

Porównanie sedanów klasy wyższej z dieslami za 30 tys. zł
Co warto kupić

Porównanie sedanów klasy wyższej z dieslami za 30 tys. zł

Jeśli dysponujecie kwotą 30 tys. zł, możecie kupić niemal każdą limuzynę klasy średniej, i to nawet bardzo nieoczywistą. Do pojazdu tej wielkości idealne są diesle R5 oraz V6, pytanie jednak: jak jest z kosztami?

Prestiżowe auta za ok. 30 tys. złotych - ostrożność wskazana!
Używane

Prestiżowe auta za ok. 30 tys. złotych - ostrożność wskazana!

Kwota 30 tys. zł pozwala na zakup kilkunastoletniego prestiżowego auta klasy wyższej z benzynowym silnikiem pięcio- lub sześciocylindrowym. Sprawdzamy, które auta są godne polecenia, a na które trzeba uważać.

Przegląd rynku - duże auta za 15 tys. zł
Co warto kupić

Przegląd rynku - duże auta za 15 tys. zł

Kilkunastoletni samochód klasy wyższej z dużym dieslem pod maską i za 15 tys. zł to kusząca oferta. Sprawdzamy, które modele i wersje silnikowe są godne zainteresowania. Oto wybrane przez nas propozycje

Prestiżowa limuzyna na celowniku! Którą wybrać? Sprawdzamy trwałość czterech aut klasy E
Co warto kupić

Prestiżowa limuzyna na celowniku! Którą wybrać? Sprawdzamy trwałość czterech aut klasy E

Jedni starzeją się wcześniej, drudzy później, jedni ładnie, inni nie. Jak pod tym względem wypadają nasi bohaterowie? Tym razem bardzo dokładnie przyglądamy się czterem limuzynom klasy E, które mają ok. 10 lat

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Prestiżowe dziesięciolatki
Używane

Prestiżowe dziesięciolatki

Nowy samochód klasy wyższej to bardzo duży wydatek. Ale już po kilku latach jego cena jest zdecydowanie bardziej przystępna. Właścicielem dużej dziesięcioletniej limuzyny możesz się stać nie dysponując nawet 20 tys. złotych. Którą warto wybrać? Jak wypada trwałość takich egzemplarzy?

Limuzyny z drugiej ręki - luksus na każdą kieszeń?
Co warto kupić

Limuzyny z drugiej ręki - luksus na każdą kieszeń?

Gdy są nowe, kosztują fortunę, a na rynku wtórnym może je kupić niemal każdy – oto 19 limuzyn od 6 do 49 tys. zł

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
BMW 518d, Mercedes E200 CDI oraz Volvo S80 D2 - Mistrzowie dalekiego dystansu | Porównanie
Testy nowych samochodów

BMW 518d, Mercedes E200 CDI oraz Volvo S80 D2 - Mistrzowie dalekiego dystansu | Porównanie

Formalnie to trzy duże luksusowe auta, jednak paliwa zużywają tyle, co dużo mniejsze kompakty. Co powiecie na 1400 kilometrów jazdy bez tankowania?

Volvo XC90 w roku modelowym 2015
Targi Samochodowe

Volvo XC90 w roku modelowym 2015

Podczas prezentacji studyjnego modelu Thomas Ingenlath odsłonił niektóre fragmenty nowej generacji Volvo XC90 z roku modelowego 2015

Genewa 2013: Wielka modernizacja Volvo
Targi Samochodowe

Genewa 2013: Wielka modernizacja Volvo

Tego jeszcze nie było, Volvo modernizuje niemal całą gamę modelową. Lifting objął modele: S60, V60, XC60, V70, XC70 i S80.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.