Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW Seria 5

BMW Seria 5

Jak ten czas leci, te auta już są zabytkami
Youngtimer

Jak ten czas leci, te auta już są zabytkami

Najczęściej poszukiwane auta używane - TOP 10
Aktualności

Najczęściej poszukiwane auta używane - TOP 10

Ogniste trio - Audi A6 kontra BMW 540i i Mercedes E 450
Porównania samochodów

Ogniste trio - Audi A6 kontra BMW 540i i Mercedes E 450

Tym razem luksusowe sedany klasy premium nie mają pod maskami ultraoszczędnych diesli, tylko dynamiczne silniki benzynowe. Cokolwiek by o nich mówić, temperamentu w tym porównaniu z pewnością nie zabraknie – zaraz weźmiemy je pod redakcyjną lupę!

Używane limuzyny wysokiego ryzyka
Rankingi Aut Używanych

Używane limuzyny wysokiego ryzyka

W każdym segmencie samochodów zdarzają się wersje podwyższonego ryzyka, ale w przypadku modeli klasy wyższej zły wybór może pociągnąć za sobą kolosalne wydatki

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł
Używane

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł

Za 20 tys. zł bez trudu można zostać właścicielem prestiżowego sedana klasy E. Niestety, koszty utrzymania samochodów tego typu przeważnie nie należą do niskich. Wybraliśmy dla was dziesięć ciekawych propozycji.

BMW 545e xDrive - 6 cylindrów plus prąd, czyli prawie 400 KM w hybrydzie
Premiery

BMW 545e xDrive - 6 cylindrów plus prąd, czyli prawie 400 KM w hybrydzie

Jeśli cztery cylindry to za mało, zawsze można wybrać o dwa więcej. Pora na mocniejsze hybrydowe BMW serii 5, czyli 545 e XDrive. Oto kolejny krok do realizacji planu miliona zelektryfikowanych BMW na drogach.

Galeria dnia - nowe BMW M5 i BMW M5 Competition
Multimedia

Galeria dnia - nowe BMW M5 i BMW M5 Competition

BMW M5 to jedna z najbardziej rozpoznawanych sportowych limuzyn na świecie. W tym roku BMW zaprezentowało jej zmodernizowana wersję i zaaplikowało rozwiązania znane z modelu M8. Jedno jest pewne, nowe BMW M5 wygląda ostrzej, może być wyposażone w laserowe reflektory, ma inaczej zestrojone zawieszenie i zamontowano w nim nowe systemy multimedialne. Jest jednak coś co się nie zmieniło - moc silnika V8, która wynosi to 600 KM w standardowym BMW M5 lub 625 KM w M5 Competition.

Nowe BMW M5 – z techniką z M8
Premiery

Nowe BMW M5 – z techniką z M8

BMW zmodernizowało swoją sportową limuzynę i zaaplikowało jej rozwiązania z M8. Nowe M5 wygląda ostrzej, może teraz świecić laserami, ma nowe multimedia i inaczej zestrojone zawieszenie. Moc silnika V8 pozostaje jednak bez zmian: 600 KM lub 625 w wersji Competition.

Wyciekły zdjęcia BMW serii 5 po face liftingu
Aktualności

Wyciekły zdjęcia BMW serii 5 po face liftingu

Face lifting BMW serii 5 był spodziewany w tym roku, zwłaszcza że arcyrywal „bawarczyka” – Mercedes klasy E – właśnie taką modernizację przeszedł. Do tej pory poza ilustracjami komputerowymi nie było żadnych zdjęć niezamaskowanego auta po zmianach. Aż do teraz.

Jakie auta sprowadzamy z zagranicy? TOP 10
Co warto kupić

Jakie auta sprowadzamy z zagranicy? TOP 10

Sprzedaż nowych aut maleje, za to rośnie używanych. Preferencje kupujących są bardzo konkretne: lubią auta niemieckie, najlepiej prestiżowych marek. W pierwszej dziesiątce są aż trzy modele Audi, po dwa BMW oraz Volkswageny. Znajdziecie również dwa Ople oraz Forda.

Używane kombi za 10 tys. zł - które będzie najlepszym wyborem?
Co warto kupić

Używane kombi za 10 tys. zł - które będzie najlepszym wyborem?

Ryzyko jest spore, ale jeśli się uda, już za 10 tys. zł możecie stać się posiadaczami przestronnego i pakownego kombi klasy wyższej, które jeszcze trochę wam posłuży. Oto 5 naszych typów.

BMW 530e xDrive – luksusowa limuzyna... miejska – Test
Testy nowych samochodów

BMW 530e xDrive – luksusowa limuzyna... miejska – Test

BMW 530e xDrive – czyli „piątka” z napędem hybrydowym Plug-in – to samochód dla wąskiego grona klientów: superoszczędny, jeśli regularnie doładowujesz akumulatory, świetnie wykonany i bardzo wygodny, dobrze jeżdżący – cicho i płynnie, idealny do miasta. I tylko zbiornik na benzynę o pojemności 46 litrów wyklucza ten samochód z roli pojazdu uniwersalnego, którym można regularnie krążyć np. pomiędzy Warszawą a Poznaniem. Tankowanie 2 razy dziennie? Co kto lubi!

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
BMW Alpina B5 Biturbo - czym różni się od BMW M?
Testy nowych samochodów

BMW Alpina B5 Biturbo - czym różni się od BMW M?

Od tego roku w Polsce wreszcie można kupić BMW Alpina B5 Biturbo. Są to samochody prestiżowej i unikalnej marki Alpina. Jednak czym różnią się od sportowych modeli BMW ze znakiem „M”?

Auto z ogłoszenia - BMW 530d
Kupno i Sprzedaż

Auto z ogłoszenia - BMW 530d

BMW serii 5 (E60) nie ma ostatnio za dobrej prasy: tu uznają je za najgorsze auto używane dostępne na rynku, tam jest wyśmiewane za swoje liczne problemy z elektryką i elektroniką. No to może pora odczarować ten mit? Oto przed wami piękny egzemplarz z 3-litrowym dieslem oraz bardzo bogatym wyposażeniem. I z zapewne elegancko spreparowaną przeszłością...

Czy autopilot usypia czujność kierowcy?
Prawo

Czy autopilot usypia czujność kierowcy?

Nadmierna wiara w systemy asystujące kierowcę może się źle skończyć. Eksperci Euro NCAP, wspólnie z brytyjskim instytutem Thatcham, po raz pierwszy przetestowali układy zautomatyzowanej jazdy. Żaden z 10 samochodów nie wypadł przesadnie dobrze!

Audi A6 kontra Volvo S90 i BMW serii 5 - pojedynek na szczycie
Testy nowych samochodów

Audi A6 kontra Volvo S90 i BMW serii 5 - pojedynek na szczycie

W swoim pierwszym porównaniu nowe Audi A6 podejmuje walkę z BMW serii 5 i Volvo S90. Pod maską pracują mocne diesle. W przypadku niemieckich limuzyn oznacza to jeszcze 6 cylindrów, Szwedzi dają już jedynie 4. Ale w tym teście chodzi przecież o więcej niż tylko moc

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory
Co warto kupić

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory

W luksusowym segmencie modeli z nadwoziem kombi nie jest zbyt dużo, ale za 30-40 tys. zł można znaleźć coś interesującego – co ciekawe, nie tylko wśród aut niemieckich marek

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Testy nowych samochodów

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów

Do walki stają dwie 5-metrowe limuzyny osiągające po 600 KM. I podobnie jak AMG, także M5 ma teraz napęd 4x4. Który z tych modeli okaże się lepszy - BMW M5 czy Mercedes-AMG E 63 S+?

Luksusowe kombi z benzynowym silnikiem - które będzie lepszym wyborem?
Testy nowych samochodów

Luksusowe kombi z benzynowym silnikiem - które będzie lepszym wyborem?

Kombi, nawet te duże i luksusowe, przeważnie są zamawiane z silnikami Diesla. Tym razem jednak postanowiliśmy sprawdzić, ile palą, jak jeżdżą i co potrafią BMW serii 5, Jaguar XF i Volvo V90 z 4-cylindrowymi jednostkami benzynowymi

BMW 530e iPerformance - gdy liczy się przyjemność z jazdy
Testy nowych samochodów

BMW 530e iPerformance - gdy liczy się przyjemność z jazdy

Choć jest to wersja hybrydowa, która ma być przede wszystkim „eko”, to jednak konstruktorzy nie zapomnieli o cechach charakterystycznych dla modeli BMW. W teście sprawdzamy, ile pali i czy warto się zdecydować na BMW 530e iPerformance

BMW E39 (Seria 5) - prestiż musi kosztować
Używane

BMW E39 (Seria 5) - prestiż musi kosztować

Czwarta generacja BMW E39 do niedawna była autem dostępnym dla wąskiego grona klientów. Jednak jej cena szybko spada i najstarsze egzemplarze można już kupić za mniej niż 20 tys. zł. To sprawia, że coraz więcej osób myśli o zakupie tego modelu. Nic dziwnego, auto może wiele zaoferować, szczególnie w kwestii osiągów i doskonałego prowadzenia.

BMW 530e iPerformance - BMW 5, które pali 1,9 l/100 km. Czy to możliwe? | TEST
Testy nowych samochodów

BMW 530e iPerformance - BMW 5, które pali 1,9 l/100 km. Czy to możliwe? | TEST

BMW 530e iPerformance, pod tym oznaczeniem kryje się „piątka” z 252-konnym napędem hybrydowym plug-in. Na samym prądzie auto może przejechać do 50 km/h i średnio spala 1,9 l/100 km – to obietnice producenta. Sprawdziliśmy, jak jest w rzeczywistości.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.