Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat BMW Seria 5

BMW Seria 5

BMW Seria 5

BMW Seria 5 - generacje

Ikona samochodu

BMW Seria 5 I E12 (1972 - 1981)

Ikona samochodu

BMW Seria 5 II E28 (1981 - 1988)

Ikona samochodu

BMW Seria 5 III E34 (1988 - 1996)

Ikona samochodu

BMW Seria 5 IV E39 (1995 - 2003)

BMW Seria 5 V E60/E61 (2003&nbsp-&nbsp2010)

BMW Seria 5 V E60/E61 (2003 - 2010)

BMW Seria 5 VI F10/F11/F07 (2010&nbsp-&nbsp)

BMW Seria 5 VI F10/F11/F07 (2010 - )

BMW Seria 5 - powiązane artykuły

Nowe BMW M5 – z techniką z M8

Nowe BMW M5 – z techniką z M8

BMW zmodernizowało swoją sportową limuzynę i zaaplikowało jej rozwiązania z M8. Nowe M5 wygląda ostrzej, może teraz świecić laserami, ma nowe multimedia i inaczej zestrojone zawieszenie. Moc silnika V8 pozostaje jednak bez zmian: 600 KM lub 625 w wersji Competition.

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł

Prestiż w dobrej cenie - luksusowe sedany za 20 tys. zł

Za 20 tys. zł bez trudu można zostać właścicielem prestiżowego sedana klasy E. Niestety, koszty utrzymania samochodów tego typu przeważnie nie należą do niskich. Wybraliśmy dla was dziesięć ciekawych propozycji.

Wyciekły zdjęcia BMW serii 5 po face liftingu

Wyciekły zdjęcia BMW serii 5 po face liftingu

Face lifting BMW serii 5 był spodziewany w tym roku, zwłaszcza że arcyrywal „bawarczyka” – Mercedes klasy E – właśnie taką modernizację przeszedł. Do tej pory poza ilustracjami komputerowymi nie było żadnych zdjęć niezamaskowanego auta po zmianach. Aż do teraz.

Jakie auta sprowadzamy z zagranicy? TOP 10

Jakie auta sprowadzamy z zagranicy? TOP 10

Sprzedaż nowych aut maleje, za to rośnie używanych. Preferencje kupujących są bardzo konkretne: lubią auta niemieckie, najlepiej prestiżowych marek. W pierwszej dziesiątce są aż trzy modele Audi, po dwa BMW oraz Volkswageny. Znajdziecie również dwa Ople oraz Forda.

Używane kombi za 10 tys. zł - które będzie najlepszym wyborem?

Używane kombi za 10 tys. zł - które będzie najlepszym wyborem?

Ryzyko jest spore, ale jeśli się uda, już za 10 tys. zł możecie stać się posiadaczami przestronnego i pakownego kombi klasy wyższej, które jeszcze trochę wam posłuży. Oto 5 naszych typów.

BMW 530e xDrive – luksusowa limuzyna... miejska – Test

BMW 530e xDrive – luksusowa limuzyna... miejska – Test

BMW 530e xDrive – czyli „piątka” z napędem hybrydowym Plug-in – to samochód dla wąskiego grona klientów: superoszczędny, jeśli regularnie doładowujesz akumulatory, świetnie wykonany i bardzo wygodny, dobrze jeżdżący – cicho i płynnie, idealny do miasta. I tylko zbiornik na benzynę o pojemności 46 litrów wyklucza ten samochód z roli pojazdu uniwersalnego, którym można regularnie krążyć np. pomiędzy Warszawą a Poznaniem. Tankowanie 2 razy dziennie? Co kto lubi!

BMW Alpina B5 Biturbo - czym różni się od BMW M?

BMW Alpina B5 Biturbo - czym różni się od BMW M?

Od tego roku w Polsce wreszcie można kupić BMW Alpina B5 Biturbo. Są to samochody prestiżowej i unikalnej marki Alpina. Jednak czym różnią się od sportowych modeli BMW ze znakiem „M”?

Auto z ogłoszenia - BMW 530d

Auto z ogłoszenia - BMW 530d

BMW serii 5 (E60) nie ma ostatnio za dobrej prasy: tu uznają je za najgorsze auto używane dostępne na rynku, tam jest wyśmiewane za swoje liczne problemy z elektryką i elektroniką. No to może pora odczarować ten mit? Oto przed wami piękny egzemplarz z 3-litrowym dieslem oraz bardzo bogatym wyposażeniem. I z zapewne elegancko spreparowaną przeszłością...

Czy autopilot usypia czujność kierowcy?

Czy autopilot usypia czujność kierowcy?

Nadmierna wiara w systemy asystujące kierowcę może się źle skończyć. Eksperci Euro NCAP, wspólnie z brytyjskim instytutem Thatcham, po raz pierwszy przetestowali układy zautomatyzowanej jazdy. Żaden z 10 samochodów nie wypadł przesadnie dobrze!

Audi A6 kontra Volvo S90 i BMW serii 5 - pojedynek na szczycie

Audi A6 kontra Volvo S90 i BMW serii 5 - pojedynek na szczycie

W swoim pierwszym porównaniu nowe Audi A6 podejmuje walkę z BMW serii 5 i Volvo S90. Pod maską pracują mocne diesle. W przypadku niemieckich limuzyn oznacza to jeszcze 6 cylindrów, Szwedzi dają już jedynie 4. Ale w tym teście chodzi przecież o więcej niż tylko moc

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory

W luksusowym segmencie modeli z nadwoziem kombi nie jest zbyt dużo, ale za 30-40 tys. zł można znaleźć coś interesującego – co ciekawe, nie tylko wśród aut niemieckich marek

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów

Do walki stają dwie 5-metrowe limuzyny osiągające po 600 KM. I podobnie jak AMG, także M5 ma teraz napęd 4x4. Który z tych modeli okaże się lepszy - BMW M5 czy Mercedes-AMG E 63 S+?

Luksusowe kombi z benzynowym silnikiem - które będzie lepszym wyborem?

Luksusowe kombi z benzynowym silnikiem - które będzie lepszym wyborem?

Kombi, nawet te duże i luksusowe, przeważnie są zamawiane z silnikami Diesla. Tym razem jednak postanowiliśmy sprawdzić, ile palą, jak jeżdżą i co potrafią BMW serii 5, Jaguar XF i Volvo V90 z 4-cylindrowymi jednostkami benzynowymi

BMW 530e iPerformance - gdy liczy się przyjemność z jazdy

BMW 530e iPerformance - gdy liczy się przyjemność z jazdy

Choć jest to wersja hybrydowa, która ma być przede wszystkim „eko”, to jednak konstruktorzy nie zapomnieli o cechach charakterystycznych dla modeli BMW. W teście sprawdzamy, ile pali i czy warto się zdecydować na BMW 530e iPerformance

BMW E39 (Seria 5) - prestiż musi kosztować

BMW E39 (Seria 5) - prestiż musi kosztować

Czwarta generacja BMW E39 do niedawna była autem dostępnym dla wąskiego grona klientów. Jednak jej cena szybko spada i najstarsze egzemplarze można już kupić za mniej niż 20 tys. zł. To sprawia, że coraz więcej osób myśli o zakupie tego modelu. Nic dziwnego, auto może wiele zaoferować, szczególnie w kwestii osiągów i doskonałego prowadzenia.

BMW 530e iPerformance - BMW 5, które pali 1,9 l/100 km. Czy to możliwe? | TEST

BMW 530e iPerformance - BMW 5, które pali 1,9 l/100 km. Czy to możliwe? | TEST

BMW 530e iPerformance, pod tym oznaczeniem kryje się „piątka” z 252-konnym napędem hybrydowym plug-in. Na samym prądzie auto może przejechać do 50 km/h i średnio spala 1,9 l/100 km – to obietnice producenta. Sprawdziliśmy, jak jest w rzeczywistości.

BMW serii 5 kontra Mercedes E220d, Volvo V90 D4 i Audi A6 - oto flota marzeń

BMW serii 5 kontra Mercedes E220d, Volvo V90 D4 i Audi A6 - oto flota marzeń

Luksusowe auto z podstawowym napędem – idealne rozwiązanie dla firm. A dla nas okazja, by sprawdzić, jak nowe BMW serii 5 kombi poradzi sobie z rywalami

BMW 530d xDrive Touring - aż nie chce się wysiadać

BMW 530d xDrive Touring - aż nie chce się wysiadać

„Piątka w touringu” z 6-cylindrowym dieslem i napędem 4x4 to wzorzec superuniwersalnego kombi, którym chętnie obiera się dalekie cele podróży.

BMW 520d xDrive - autostradowy typ

BMW 520d xDrive - autostradowy typ

Ponad 1300 km zasięgu i napęd, który daje pewność jazdy nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – 520d xDrive to auto na długie podróże.

M5 - perfekcyjnie mocne BMW

M5 - perfekcyjnie mocne BMW

Kolejna generacja BMW M5 jest nie tylko mocniejsza od poprzedniczki, lecz także pierwszy raz w historii tego modelu otrzymała napęd na wszystkie koła. Auto oficjalnie zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie
Poprzednia Następna

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test