- Silnik, skrzynia i napęd były w świetnej kondycji na koniec testu, co potwierdziły też nasze pomiary
- Megane okazał się solidny i zawsze był gotowy do jazdy
- Megane IV to po prostu solidny kompakt. W testowanej wersji zaskarbił sobie sympatię wielu redaktorów – i ciekawym wyglądem, i bogatym wyposażeniem, i niezłym napędem, i samą jakością
- Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu
- Renault Megane - to auto potrafi zauroczyć
- Renault Megane - nieintuicyjna obsługa
- Renault Megane - dobry napęd na co dzień
- Renault Megane - fotele są po prostu świetne!
- Renault Megane - bez usterek do końca testu
- Renault Megane TCe 130 GT - dane techniczne
- Renault Megane TCe 130 GT - koszty przejechania 100 tys. km
- Renault Megane 130 TCe - pomiary osiągów
- Renault Megane 130 TCe - naszym zdaniem
Ładni zawsze mają łatwiej. Tak było i tym razem, bo Renault Megane TCe 130 z pakietem GT Line jest po prostu ładne – co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Kiedy więc 7 października 2016 r. francuski kompakt zasilił naszą flotę aut długodystansowych, testujący w zasadzie wyrywali sobie kluczyki z rąk. 18-calowe felgi, przyjemny niebieski lakier, głęboko profilowane sportowe fotele, do tego te charakterystyczne lampy z tyłu, na które po zmierzchu – jak donosi dziennik testowy – „zawsze bardzo miło się patrzyło”. Ogólnie Renault Megane szybko obudziło wysokie oczekiwania, zwłaszcza że francuska firma miała u nas pewien dług do spłacenia – ostatnie testowane przez nas auto tej marki (Clio Grandtour TCe 90) nie wypadło bowiem wybitnie dobrze, zdobywając 29 punktów karnych.