Auto Świat Używane Co warto kupić Używana Honda Civic X. Nie wszystko się udało

Używana Honda Civic X. Nie wszystko się udało

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Od wielu lat Honda przyzwyczaiła nas, że nie ma za bardzo, o czym pisać w tekstach o używanych Civicach. Jasne po czasie auta te korodowały, czasem też były problemy z manualnymi skrzyniami biegów, ale nigdy nie zawodziły silniki. Niestety w przypadku 10. generacji Hondy Civic tego samego nie możemy już napisać.

Używana benzynowa Honda Civic X – nie wszystko się udało!
Zobacz galerię (17)
Auto Bild
Używana benzynowa Honda Civic X – nie wszystko się udało!
  • Honda Civic 10. generacji ma wiele zalet, które zadowolą nie tylko rodziny, ale także sportowo nastawionych kierowców
  • Podstawowa jednostka benzynowa boryka się jednak z dość dużym problemem
  • Jeśli ten Civic to dużo większą szansę na bezproblemową eksploatację daje większa czterocylindrowa jednostka 1.5 T VTEC

Z założenia Honda Civic 10. generacji to świetne auto. Sporej wielkości wnętrze, duży 478-litrowy bagażnik, niska pozycja za kierownicą i genialny sportowy design; gdyby jeszcze zostawiono system Magic Seats z poprzedniczki. Do tego turbodoładowane benzynowe silniki (był też diesel, ale to margines rynku), które w zwykłych wersjach pojawiły się w Hondzie Civic po raz pierwszy i ostatni (w Type R motor 2.0 Turbo debiutował w IX generacji; ale Type R-ami się tu nie zajmujemy). Są to motory o mniejszej pojemności za to oszczędniejsze, a do tego pasujące do image usportowionego auta kompaktowego, bo wciąż z systemem VTEC. Ceny używanych Hond Civic startują mniej więcej od 50 tys. zł.

Używana benzynowa Honda Civic X – nie wszystko się udało
Używana benzynowa Honda Civic X – nie wszystko się udałoAuto Bild

Honda Civic X – zacznijmy od najgorszego

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki