Logo
UżywaneCo warto kupićUżywana Honda Civic X. Nie wszystko się udało

Używana Honda Civic X. Nie wszystko się udało

Adam Włodarz
Adam Włodarz
Robert Rybicki
Robert Rybicki
  • Honda Civic 10. generacji ma wiele zalet, które zadowolą nie tylko rodziny, ale także sportowo nastawionych kierowców
  • Podstawowa jednostka benzynowa boryka się jednak z dość dużym problemem
  • Jeśli ten Civic to dużo większą szansę na bezproblemową eksploatację daje większa czterocylindrowa jednostka 1.5 T VTEC
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Z założenia Honda Civic 10. generacji to świetne auto. Sporej wielkości wnętrze, duży 478-litrowy bagażnik, niska pozycja za kierownicą i genialny sportowy design; gdyby jeszcze zostawiono system Magic Seats z poprzedniczki. Do tego turbodoładowane benzynowe silniki (był też diesel, ale to margines rynku), które w zwykłych wersjach pojawiły się w Hondzie Civic po raz pierwszy i ostatni (w Type R motor 2.0 Turbo debiutował w IX generacji; ale Type R-ami się tu nie zajmujemy). Są to motory o mniejszej pojemności za to oszczędniejsze, a do tego pasujące do image usportowionego auta kompaktowego, bo wciąż z systemem VTEC. Ceny używanych Hond Civic startują mniej więcej od 50 tys. zł.

Używana benzynowa Honda Civic X – nie wszystko się udało
Używana benzynowa Honda Civic X – nie wszystko się udałoAuto Bild

Honda Civic X – zacznijmy od najgorszego

Udostępnij:
Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium