Auto Świat Używane Co warto kupić Volkswagen Passat B8 Alltrack: Czy wysoka cena jest uzasadniona?

Volkswagen Passat B8 Alltrack: Czy wysoka cena jest uzasadniona?

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Uterenowiona odmiana Volkswagena Passata B8 Alltrack może szczycić się nieco podwyższonym prześwitem, mocniejszymi wersjami silnikowymi i napędem na obie osie. Niestety ten sporej wielkości samochód wciąż dużo kosztuje na rynku wtórnym i raczej bez 90 tys. zł nie macie czego szukać, a realny wybór zaczyna się powyżej 100! Sprawdzamy, czy jest to propozycja godna zakupu.

Volkswagen Passat AlltrackŻródło: Auto Świat
  • Ceny używanych Volkswagenów Passatów B8 Alltrack są wysokie, a realny wybór zaczyna się powyżej 100 tys. zł
  • Model mimo dość skomplikowanej budowy, na razie ma niewiele słabych punktów
  • Są jednak podzespoły, które w przyszłości mogą generować koszty

Czy warto rozglądać się za Alltrackiem? Na pewno uterenowiony Volkswagen Passat B8 ma swoich zwolenników i w sumie ciężko się im dziwić. Model wprowadzono do produkcji w czerwcu 2015 r. i wciąż jest w ofercie. Alltrack to tylko odmiana kombi (a z tej VW nie zrezygnował, w przeciwieństwie do sedana; kufer od 639 do 1769 l, czyli minimalnie mniej niż w zwykłym Variancie: 650-1780 l), do tego zawsze napęd na obie osie 4Motion (Haldex 5. generacji). W porównaniu ze zwykłym Passatem Alltrack jest wyższy o 29 mm i ma kilka plastikowych nakładek nadwozia.

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki