Auto Świat Używane Hyundai Atos - powinien być hitem, ale nie był!

Hyundai Atos - powinien być hitem, ale nie był!

Autor Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński

Sukces Atosa był umiarkowany. Czemu? Mimo iż hatchback kusił kierowców niską ceną i niewielkimi kosztami eksploatacji, koreański rodowód stanowił wielką niewiadomą. Dzisiaj - 17 lat po rozpoczęciu produkcji - pochodzenie modelu przestało być problemem. Tym samym Hyundai stracił największą wadę, ale nadal zachował kilka asów w rękawie.

Hyundai Atos
Zobacz galerię (8)
Materiały prasowe
Hyundai Atos

Za zakupem Atosa przemawia przede wszystkim cena. O ile pod koniec lat dziewięćdziesiątych za hatchbacka należało zapłacić minimum 27 tysięcy złotych, o tyle dzisiaj można go kupić już za mniej, niż 2 tysiące. Kwota dwukrotnie wyższa starczy na egzemplarz w naprawdę przyzwoitym stanie, a najdroższy Hyundai z roku 2007 i z dobrym wyposażeniem kosztuje 14 tysięcy złotych.

Autor Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński