Cały silnik został zbudowany w oparciu o kute elementy z USA. Zamiast dwóch sekwencyjnych turbin JSS zamontował jedną wielką turbinę o średnicy wlotu/wylotu - 10 cm! Dzięki współpracy Działu Tuningu JC AUTO S.A. z Shell oraz Michelin w 2006 roku, pobiliśmy oficjalny rekord prędkości Polski, uzyskując wynik 361,92 km/h. Dział Tuningu JC AUTO, zachęcony sukcesem postanowił razem z koncernem SHELL, Michelin, PPG oraz firmą ALPHARD rozpocząć budowę ulicznego potwora. Planujemy zbudowanie najszybszego auta ulicznego w Europie. Planowana moc to 1500 koni mechanicznych. Planowana prędkość maksymalna - ponad 400 km/h. Podstawą będzie najszybsza Toyota w Europie. Wizualnym ideałem do doścignięcia były bolidy zbudowane na bazie TOYOTY SUPRY startujące na japońskich torach w wyścigach JGTC.Kilkumiesięczne prace nad karbonowo - kevlarowym body kitem zaowocowały wyjątkową karoserią wykonaną przez firmę NEODESIGN, która dała możliwość zamontowania super szerokich robionych na zamówienie, amerykańskich kół CCW o wymiarach przód - 20'x 11', tył - 20'x 15'. Sprawdzone przez TUNING DIVISION JC AUTO opony Michelin zajmą się perfekcyjną trakcją, wymiary: przód - 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2, tył - 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2. Nowa karoseria została wykonana z karbonu oraz kevlaru (tworzywa stosowane w myśliwcach - charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością oraz minimalną wagą). NEODESIGN dołożył wszelkich starań aby aerodynamika odgrywała pierwszoplanową rolę, dlatego też projekt nie wszystkim może się podobać. Niewątpliwie jest jedyny w swoim rodzaju. Wyjątkowa karoseria zasługuje na wyjątkowy lakier, PPG POLSKA zajęło się dobraniem unikalnego lakieru do najszybszego samochodu w Polsce i miejmy nadzieję także w Europie. PPG polakierowało auto dziesięciowarstwowym lakierem z dodatkiem xyralicu. Uzyskany efekt głębi oraz mieniącego się czerwonego xyralicu w strukturze lakieru szczególnie widoczny w słońcu, zapiera dech w piersiach. Pracami związanym z rozłożeniem auta na czynniki pierwsze a następnie złożeniem zajęła się firma TRAX-RACING.Kolejnym etapem w pracach nad Suprą będzie modyfikacja 1250 konnego silnika w celu uzyskania jeszcze większej mocy. Konsekwencją dużej turbiny jest spory lag (turbo dziura) w celu pozbycia się tego efektu ubocznego, w zimę zostanie zamontowana najlepsza na świecie instalacja podtlenku azotu firmy HIGHPOWER Wizards of NOS. Układ korbowo - tłokowy (stroker kit) będzie wykonany z kutych elementów robionych na zamówienie, pojemność silnika zostanie zwiększona do 3,4 litra. Następujące elementy zostały już zamontowane w aucie:* trzytarczowe sprzęgło EXEDY,* zawieszenie śrubowe APEX,* kompletny układ wydechowy PIPER,* ostre wałki PIPER CAMS 285 stopni,* szerokopasmowa sonda Perfect Power,* komputer typu stand alone Perfect Power XMS do sterowania pracą silnika,* elementy zawieszenia POWERFLEX (w celu poprawienia właściwości jezdnych),* big brake kit 380mm z 12 tłoczkowymi zaciskami D2 Racing z przodu oraz 353 mm z tyłu (już za miesiąc),* metalowe przewody hamulcowe BLACK DIAMOND,* dwa zaworki ECOTEK CB26-P dla poprawienia procesu spalania,* w celu zmniejszenia temperatury w chłodnicy dodatek PRO BLEND - temp. spadła o 10 stopni przy zachowaniu tych samych warunków pracy,* turbo timer Auto Gauge,* shift light Auto Gauge,* kolektor wydechowy został owinięty taśmą THERMO-TEC w celu przyspieszenia prędkości spalin, dodatkowo by jeszcze lepiej osłonić elementy silnika od rozgrzanego kolektora taśmę pokryliśmy sprayem termoodpornym THERMO-TEC,* short shifter B&M,* śruby ARPPonieważ Supra będzie autem uli
Najszybsza Toyota w Europie została zbudowana w Polsce
Nadwornym mechanikiem od początku projektu, czyli od 2004 roku był Jacek Wicenciak, właściciel JSS. Dzięki jego wiedzy oraz determinacji Piotra Dobrowolskiego powstał najmocniejszy bolid w naszym kraju.