• Skoda Felicia do wbrew pozorom udane auto
  • Miejsca w Skodzie będzie w sam raz
  • Narzekać można na mały bagażnik

Jaka jest więc w końcu Skoda Felicia?

Czy niemiecki inwestor ograniczył swoje wpływy tylko do większej Octavii? Czy może faktycznie Skoda Felicia zasługuje na miano najtańszego Volkswagena? Obejrzymy podstawowy model z silnikiem 1.3. Pierwsze wrażenie wizualne jest jak najbardziej pozytywne. Przesadą byłoby twierdzenie, że samochód ma atrakcyjne, opływowe kształty. Jednak sylwetce nie brakuje elegancji i harmonii.

Skoda Felicia - akurat jak za te pieniądze

Dodatkowym atutem jest pięcioro drzwi. Dobre wrażenie utrzymuje się po zajęciu miejsca za kierownicą. Fotele obejmują ciało obiecując trzymanie w zakrętach. Tablica rozdzielcza urządzona jest bez przepychu i raczej skromnie - w najtańszych wersjach brak np. obrotomierza. Jednak tu i ówdzie dostrzec można solidne przełączniki znane np. z Golfa. Od razu wzrasta zaufanie. Niewiele zarzucić by można ergonomii rozmieszczenia wskaźników.