Z okazji 65-lecia modelu 2CV Fourgonnette i 20-lecia modelu Berlingo Citroën postanowił stworzyć miniflotę obejmującą po jednym egzemplarzu tych modeli w barwach colette, słynnego francuskiego concept store’u, mieszczącego się pod numerem 213 na ulicy Saint Honoré w Paryżu. Współpraca obu francuskich marek, które łączy nastawienie na nowości i dążenie do wyróżnienia się, doprowadziła do powstania unikatowych egzemplarzy samochodów:

- Berlingo zwraca uwagę stylizacją nawiązującą do kultowej furgonetki i falistą blachą boków nadwozia. Do transformacji wybrano wersję z napędem elektrycznym. Będzie ona wykorzystana do dostaw concept store’u na terenie Paryża podczas trwania akcji.

- Firmowy, niebieski kolor sklepu pojawi się również na logo Citroëna, które specjalnie na tę okazję zostanie użyte w wersji retro. Colette również użyje logo vintage. Projekt wykona artysta plastyk Steve Pitocco w oparciu o technikę ręcznego lakierowania stosowaną niegdyś w produkcji pierwszych furgonetek. Projekt powstał w ośrodku stylistycznym Citroën, którego dyrektor Alexandre Malval czuwał nad każdym detalem transformacji „old to new” w przypadku 2 CV Fourgonnette i „new to old” w przypadku Berlingo.

W skład minifloty wejdą dwa modele - pionierska furgonetka i obecny lider na europejskim rynku, które będzie można podziwiać do końca kwietnia: elektryczne Berlingo – na ulicach Paryża podczas dostaw realizowanych przez colette, 2CV Fourgonnette - na ekspozycji przed sklepem na ulicy Saint Honoré w Paryżu.