Polski oddział Mazdy w ciągu tych 8 lat szybko awansował w strukturze sprzedaży dla marki w Europie – obecnie zajmuje 5. pozycję, po Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech. Co więcej, sprzedaż najpopularniejszych modeli jest również wysoka na tle innych rynków: Mazda6 – 3. miejsce w Europie, Mazda3 – 4. miejsce w Europie.

Mazda pnie się również w rankingu marek w Polsce – w 2008 roku była na 23. miejscu, dziś to już pozycja 11. Klienci japońskiej marki doceniają bogate wyposażenie samochodów – prawie połowa z nich wybiera najwyższą wersję wyposażenia – SkyPASSION, a kolejną SkyENERGY aż 39%.

"Mamy trzy silne filary sprzedażowe – Mazdę6, 3 i CX-5, a dostępność CX-3 szybko się poprawia. Cieszy nas tak równomiernie rozłożona struktura sprzedaży, a jeszcze bardziej wzrost liczby Klientów ponawiających zakup aut naszej marki – to pokazuje poziom satysfakcji z użytkowania Mazd" - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Dziś sieć obejmuje już 31 punktów dealerskich i 13 ASO.