Tak samo, jak w przypadku liftingu A5/S5, Audi A4 otrzymało inny grill oraz reflektory o bardziej agresywnym kształcie z nowymi LED-owymi światłami do jazdy dziennej. Zmienił się także przedni zderzak, kształt świateł przeciwmgielnych, delikatnie maska oraz lusterka boczne. Z tyłuprzestylizowano lampy oraz zderzak z wkładką imitującą dyfuzor i podwójnym zakończeniem wydechu. Nieznacznie zmieniły się również wymiary nadwozia, a paleta lakierów powiększyła o 4 nowe kolory.

We wnętrzu nie odnajdziemy wielu zmian.Zmieniła się kierownica i pojawiły świeże warianty kolorystyczne wykończenia. Modernizacji poddano system MMI navigation plus, a także zmieniono sterowanie podgrzewaniem i wentylacją foteli.

Audi podaje, że w wielu przypadkach zużycie paliwa zmalało średnio o 11 proc., pomimo zwiększonej mocy i wartości maksymalnego momentu obrotowego silników. Gama jednostek napędowych składa się z 6 silników TDI i 4 motorów benzynowych. W Europie dostępny będzie nowy silnik 1.8 TFSI, który generuje 170 KM i 320 Nm. Jeśli chodzi o prowadzenie, to producent delikatnie skorygował nastawy zawieszenia i zastosowano nowy układ elekromechanicznego wspomagania we wszystkich odmianach modelu.

Ceny odświeżonego Audi A4 zmienią się nieznacznie. Przykładowo, w Niemczech nowe A4 Sedan 2.0 TFSI jest o 475 euro droższe. Polskie ceny poznamy wkrótce.