Audi w roku 1993 kupiło od węgierskiego producenta samochodów ciężarowych Raba zakład produkcyjny w Györ. Jeszcze w tym samym roku rozpoczęto tu produkcję 5-zaworowych 4-cylindrowych silników wysokoprężnych. W roku 1994 ponad 800 pracowników zakładu budowało 50 jednostek napędowych dziennie.

Dzisiaj zakład zatrudnia 5800 osób i codziennie wyprodukuje 7000 jednostek benzynowych i wysokoprężnych, zarówno 4-, 6-, 8-, jak i 10-cylindrowych. Silniki montowane są nie tylko w samochodach marki Audi, ale również u innych producentów. Dotychczas w Györ powstało ok. 15,4 mln silników, jednostka z liczbą porządkową 15 000 000 trafiła pod maskę Audi TT, które podarowano węgierskiej drogówce.

Oprócz silników zakład w Györ produkuje również samochody. Od roku 1998 powstają tu modele Audi TT i TT Roadster, a w od zeszłorocznego listopada produkcję poszerzono o A3 Cabriolet. W ciągu niespełna 10 lat wyprodukowano tu ok. 400 tys. samochodów. W roku 2001 otwarto centrum rozwojowe silników, które zatrudnia ok. 100 pracowników, a od roku 2004 w węgierskiej fabryce produkowane są również części nadwozia dla modeli RS4, RS6 i R8.

Węgierska fabryka Audi jest ważnym ogniwem w ramach koncernu Volkswagen. W ramach grupy Audi jest największym producentem silników i drugą największą fabryką silników na świecie, a z udziałem 9 % zakład jest drugim największym węgierskim eksporterem. Rozwój fabryki możliwy był dzięki inwestycjom o ogólnej wartości 3,3 mld euro.