Całość ekspozycji została podzielona na sektory tematyczne jak np.: SUV i Off-Road, Sport i Design, strefę Citi, Bezpieczeństwo i Eco. Taki podział w znaczący sposób ułatwi porównanie modeli z danej kategorii, najbardziej nas interesującej.

Z nowości min. będzie można zobaczyć Suzuki Kizashi, Peugeoty 3008, 5008, 207, oraz "koncepcyjny" model produkowany seryjnie czyli RCZ. Ciekawie zapowiada się nowa 500 Fiata, z dwucylindrowym silnikiem chłodzonym powietrzem o mocy aż 85 KM czy Abarth 500. Honda ze swoimi hybrydami wchodzi także w usportowiony segment z modelem CR-Z. Dodatkowo zostaną zaprezentowane znane do tej pory auta, jednak poddane szeregom zmian.

Są to czasem modele z ogromnym "dorobkiem" jak choćby Toyota Land Cruiser z 60 letnią tradycją. To samo można powiedzieć o ikonie amerykańskich samochodów Jeepie. Miłośników sportowych samochodów usatysfakcjonuje jeden z najbardziej legendarnych samochodów Porsche 911, a zwolenników niekonwencjonalnych linii i rozwiązań Porsche Panamera. W nieco podobnej stylistyce utrzymano także Audi A7 z potężnymi silnikami najnowszej generacji.

Auto Show to jednak nie tylko modele z najnowszej oferty wielkich producentów.

To także tzw. "maszyny marzeń", które bez względu na panująca w danej chwili tendencję stylistyczną zawsze rozpalają wyobraźnię. Podobnie jak zainteresowaniem cieszą się samochody rajdowe, ich również nie zabraknie.

Jeśli już o stylistce i emocjach mowa, warto odwiedzić wystawę uznanego designera Janusza Kaniewskiego i zobaczyć absolutną niespodziankę!

Przygotowano również konkursy z nagrodami dla odwiedzających Auto Show Poland. Nagrodę główną stanowi samochód KIA Picanto, wystarczy po po prostu przyjść, kupić bilet i liczyć na wygraną, a może uda się odjechać własnym nowym samochodem! Wszystkie szczegóły na stronach www.autoshowpoland.pl

Godziny otwarcia

piątek 5.10 od 12 do 20

sobota 6.10 od 10 do 18

niedziela 7.10 od 10 do 18

Podczas Auto Show Poland odbędzie się także kolejna edycja Design Forum (organizowana przez Wojciecha Sierpowskiego), czyli konkursu dla młodych talentów. W tym roku motyw przewodni stanowi Alfa Romeo Giulietta. Prezentowana w setną rocznicę powstania marki, Giulietta swoją nazwą nawiązuje do legendy modeli Alfa Romeo, kiedy to w latach 50-tych, Giulietta działała na wyobraźnię entuzjastów samochodowych na całym świecie. Gość specjalny Alessandro Maccolini stylista Alfy Romeo, jednocześnie będzie jurorem konkursu.

Design Forum 2010

10.00 - 10.15 - Przywitanie gości i krótka relacja WS z jazd testowych w Balocco (100 lat Alfy, modele historyczne, Giulietta),

10.15 -10.30- Tomasz Prygiel u Fiata - relacja,

10.30 -11.20 - Alessandro Maccolini - przebieg kariery, sedno włoskiego designu, organizacja Fiat Design

11.20 -11.35 Przerwa na kawę

11.35 - 12.30 Alessandro Maccolini - Historia designu Alfy Romeo, Designstory Giulietta,

12.30 - 13.00 - Jak projektować samochody, co jest istotą tego zawodu, na co kłaść szczególny nacisk?

13.00 - 13.45 Przerwa na luch

13.45 - 15.00 - Alessandro Maccolini ogłasza konkurs rysowniczy, rysownicy rysują - w tym samym czasie krótka konferencja z udziałem dziennikarzy, wywiady,

16.00 - ocena prac, rozwiązanie konkursu I,

Od 16.30 ogłoszenie tematu konkursu, którego rozwiązanie nastąpi pod koniec grudnia. Indywidualne rozmowy rysowników z naszym gościem.

Design Forum 2010 odbędzie się 6 listopada w godzinach 10-18. Na uczestników DF będą czekały bezpłatne wejściówki przy szatni. Poniżej prezentujemy część modeli, które będzie można zobaczyć podczas tegorocznego Auto ShowPoland.

Suzuki Kizashi Foto: Onet
Suzuki Kizashi

Suzuki Kizashi

Do napędu Kizashi służy czterocylindrowy silnik benzynowy DOHC o pojemności 2,4 litra, który zapewnia doskonałe osiągi (moc maksymalna: 131 kW (178KM)/6 500 obr./min, maksymalny moment obrotowy to 230 Nm/4 000 obr/min). Silnik współpracuje z manualną, 6-biegową skrzynią i systemem przeniesienia napędu na przednią oś lub z bezstopniową przekładnią CVT i napędem na obie osie (i-AWD). Ponieważ Kizashi jest pozycjonowany w segmencie D w gamie marki pełni rolę "okrętu flagowego".

Peugeot 207 Economique Foto: Onet
Peugeot 207 Economique

Peugeot 207 następca 206

Wersja Classic o łagodnych liniach to wzór elegancji, wersja Sport posiada bardziej zdecydowane wyprofilowanie i okrągłe reflektory przeciwmgielne z chromowanym wykończeniem. Peugeot 207 ma w ofercie sześć silników benzynowych i Diesel HDi. Od chwili pojawienia się na rynku, 207 oferowana jest z trzema silnikami benzynowymi, osiągającymi moc 54 kW (75 KM), 65 kW (90 KM) i 80 kW (110 KM). Silniki diesla HDi wyposażono w system wtrysku Common Rail drugiej generacji.

Peugeot RCZ Foto: Onet
Peugeot RCZ

Peugeot RCZ

Pojazd ten to więcej niż auto koncepcyjne. RCZ - sportowe Coupé wyznacza nowe standard w gamie "modeli rekreacyjnych" firmy Peugeot i jako pierwsze uosabia nowy wizerunek Lwa. Ekspresyjna stylistyka, ekskluzywne wnętrze, dynamiczne i przyjazne środowisku jednostki napędowe. RCZ odzwierciedla nowy wizerunek marki i oznaczony jest nowym logiem Lwa , to pierwszy model, który nie używa systemu numeracji z jednym lub dwoma zerami w środku. To także pierwszy tak ekskluzywny pojazd w gamie modeli firmy Peugeot, którego głównym założeniem było utrzymanie stylistyki pojazdu koncepcyjnego, mimo nieodłącznych ograniczeń związanych z procesem produkcji. Za brzmienie 200 konnego silnika odpowiada technologia Sound System (dostępna również z pakietem Sport Pack i silnikiem 1.6 THP 115 kW/156 KM). Na wzór muzycznego instrumentu, pojazd wyposażono w  specjalną membranę, aktywowaną w chwilę po uruchomieniu silnika i ruszeniu.

Peugeot 5008 Foto: Onet
Peugeot 5008

Peugeot 5008, nowy monospace

Wraz z modelem 5008 Peugeot proponuje nową interpretację kompaktowego monospace’a w sposób naturalny uzupełniającego ofertę Peugeota. Duża przeszklona powierzchnia zdaje się otaczać cały samochód bez żadnych przerw, co wynika zwłaszcza ze specyficznego kroju dużej nieruchomej tylnej bocznej szybki, stapiającej się z tylną szybą. To gwarancja jasnego i przyjemnego dla wszystkich wnętrza, również dla pasażerów z tyłu, którzy również skorzystają ze światła przenikającego przez szklany, panoramiczny dach. Przewidziano 6 zespołów napędowych - dwie jednostki  benzynowe 1,6 o mocach 120 i 150 KM oraz 4 Diesle - dwa o pojemności 1,6 l o mocy110 KM, oraz silniki dwulitrowe 150 i 163 KM.

Peugeot 3008 Foto: Onet
Peugeot 3008

Peugeot 3008

Jest zwartym i przestronnym autem typu crossover, ma zarazem trochę z SUVa, z monospace'a i trochę z hatchbacka. Dzięki takiemu nonkonformistycznemu połączeniu i zdecydowaniu stylistycznemu 3008-ka, zaprojektowana jako pojazd terenowy wnosi oryginalne rozwiązania. Kierowca ma do dyspozycji pokrętło, za pomocą którego może ustawić jeden z pięciu trybów: Standard, Śnieg, Każda droga (Błoto / Ziemia / Wilgotna trawa), Piasek i ESP off. Od 2011, 3008-ka będzie pierwszym samochodem grupy PSA Peugeot Citroën, który będzie wykorzystywał technologię HYbrid4, jaka została zaprezentowana dla konceptu Prologue HYbrid4 podczas ostatniego Salonu Samochodowego w Paryżu.

Fiat 500 C Foto: Onet
Fiat 500 C

Fiat 500 i 500C

500 jest pierwszym modelem Fiata wyposażonym w nowatorski system napędowy: dwucylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 85 KM (900 cm3). Pomimo swoich niewielkich rozmiarów, jednostka zapewnia doskonałe osiągi i znaczne obniżenie zużycia paliwa: w porównaniu z silnikiem 1.2 , wydajność dwucylindrowej jednostki jest porównywalna z osiągami silnika 1.4 16v, przy 30% redukcji zużycia paliwa. Fiat 500 napędzany silnikiem TwinAir może osiągnąć prędkość 173 kilometrów na godzinę i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 11 sekund. Wg danych producenta Fiat 500 TwinAir 85 HP spalać będzie średnio 4,0 l/100 km. W wersji z automatyczną przekładnią Dualogic spalanie to będzie wynosić około 4,1 l/100 km.

Alfa Romeo Giulietta Foto: Onet
Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta

Mająca swoją światową premierę podczas salonu samochodowego w Genewie, nowa Alfa Romeo Giulietta debiutuje na rynku od maja tego roku - i będzie kolejno wprowadzana na wszystkie główne rynki, na nowo reprezentując markę Alfa Romeo w jednym z najistotniejszych segmentów rynkowych w Europie. Prezentowana w setną rocznicę powstania marki, Giulietta swoją nazwą nawiązuje do legendy modeli Alfa Romeo. W latach 50-tych, Giulietta działała na wyobraźnię entuzjastów samochodowych na całym świecie. Marzyli oni o posiadaniu Alfa Romeo i zachwycaniu się jej wysokim komfortem oraz doskonałymi możliwościami technicznymi. Należy wspomnieć o wymiarach samochodu, które czynią jego kształt dynamicznym i kompaktowym, gwarantując jednocześnie idealny komfort i pojemny bagażnik (350 litrów): 4,35 metrów długości, 1,46 wysokości i 1,80 szerokości, z rozstawem osi wynoszącym 2, 63 metra.

Abarth 500C Foto: Onet
Abarth 500C

Abarth 500C: podrasowana ikona stylu

Obok klasycznych barw karoserii, Abarth po raz pierwszy prezentuje pięćsetkę w malowaniu dwukolorowym. Abarth 500C to przede wszystkim samochód klasy sportowej. Spojler zapewnia większe dociążenie auta przy wysokich prędkościach, uroku dodaje nowa stylistyka opcjonalnych 17-calowych obręczy kół ze stopów lekkich w kolorze tytanowym i cieszących się coraz większym uznaniem obręczy w kształcie 5-ramiennych płatków kwiatów w kolorze białym. Abarth 500C umożliwia doznania związane z jazdą w pełni sportowym samochodem: przy zamkniętym dachu zapewnia osiągi godne wersji ze sztywnym dachem. To prawdziwy Abarth, co potwierdza silnik 1.4 Turbo T-Jet o mocy aż 140 KM (0-100 km/godz. 7,9 sekundy) przy ograniczonym zużyciu paliwa: 6,5 l/100 km w cyklu mieszanym.

Toyota RAV4 face lifting Foto: Onet
Toyota RAV4 face lifting

Toyota RAV4

Stylowa i trwała, doskonała zarówno do jazdy miejskiej i terenowej. Dzięki technologii Toyota Optimal Drive oferuje szereg silników o dużej mocy przy najniższym poziomie emisji CO2 w swojej klasie. Zintegrowany system aktywnej kontroli jazdy zapewnia doskonałe prowadzenie i zwrotność. RAV4 to także niezwykle wygodne i uniwersalne wnętrze pełne inteligentnych rozwiązań dostosowanych do wymagań klienta.

Toyota Verso 2009 Foto: Onet
Toyota Verso 2009

Toyota Verso

Osoby podróżujące samotnie i rodziny z dziećmi, każdy znajdzie coś dla siebie w niezwykle wszechstronnej Toyocie Verso. 7-osobowy samochód rodzinny z systemem łatwego składania siedzeń Easy Flat-7 z nową atrakcyjną stylistyką i doskonałymi osiągami, jednocześnie zapewnia większą wygodę dla wszystkich podróżujących nim osób. Wszystkie silniki zostały zmodyfikowane zgodnie z innowacyjną koncepcją Toyota Optimal Drive.

Toyota Land Cruiser Foto: Onet
Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Został stworzony w oparciu o 60-letnie doświadczenie. Dzięki sportowej zwinności oraz żelaznej odporności jest gotów stawić czoła nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom drogowym. Z mocnym i niezawodnym silnikiem doskonale i pewnie prowadzi się nie tylko w najtrudniejszych warunkach ale i na zwykłej drodze.

Toyota Avensis III Foto: Onet
Toyota Avensis III

Toyota Avensis

Dynamiczna i dopracowana. Opływowe linie i przyciągający oko wygląd. Wnętrze nowej Toyoty Avensis emanuje jakością wykończenia. Za kierownicą można w praktyce zapoznać się z koncepcją Toyota Optimal Drive. Innowacyjne rozwiązania w dziedzinie ochrony środowiska zapewniają mniejsze zużycie paliwa, minimalne emisje CO2 i niczym nieskrępowaną przyjemność jazdy.

Honda CR-V MY 2010 Foto: Onet
Honda CR-V MY 2010

Honda CR-V 2010

Najnowsza wersja modelu przykuwa wzrok odświeżoną stylistyką. Zarówno nadwozie, jak i wnętrze Hondy CR-V z rocznika modelowego 2010 przeszło stylistyczny "lifting", a całość została zmodernizowana i uzupełniona nowymi podzespołami, takimi jak silnik wysokoprężny - po raz pierwszy w tym modelu - współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Model 2010 powstał na bazie zaawansowanego projektu stylistycznego poprzedniej wersji nadwoziowej. Przeprojektowano tu przedni i tylny zderzak, wymieniono osłonę chłodnicy oraz zastosowano nowe obręcze aluminiowe o średnicy 17 cali (5-ramienne) i 18 cali (10-ramienne). Po raz pierwszy w historii modelu "alufelgi" wchodzą w skład wyposażenia standardowego wszystkich jego wersji. Po raz pierwszy, we wszystkich wersjach CR-V pojawił się system ostrzegający o niskim ciśnieniu w oponach. W Hondzie CR-V 2010 zastosowano uznany silnik Diesla i-DTEC jest on mocniejszy od jednostki i-CTDi oferowanej w poprzedniej wersji modelu oraz spełnia wymogi najnowszych norm dot. emisji spalin, Euro 5.

Honda Accord Type S Foto: Onet
Honda Accord Type S

Honda Accord

Model ten oferuje jakość porównywalną z autami segmentu Premium. W zestawieniu z poprzednią wersją, Hondę Accord cechuje jeszcze bardziej dynamiczny, sportowy design. Taki wygląd zewnętrzny wyraźnie nawiązuje do możliwości ukrytych pod maską auta. Przestrzeń pasażerską zaopatrzono w liczne schowki, kieszenie, uchwyty na butelki itp. Accord pozwala również na zapakowanie 467 litrów w wersji sedan, lub 406 litrów - w wersji Tourer. Dla Hondy Accord przygotowano trzy nowe silniki. Diesel i-DTEC oferuje moc max. 150 KM przy 4 000 obr./min, przyspieszenie od 0-100 km/h w 9,7 s. Auto z 2-litrową jednostką i-VTEC rozwija moc max. 156 KM i przyspiesza od 0-100 km/h w 9,4 s. zużywając średnio 7,2 l/100 km. Kolejny silnik ma pojemność 2,4-litra i zapewnia moc max. 201 KM przy 7 000 obr./min, przyspieszenie od 0-100 km/h w 8,1 s oraz średnie zużycie paliwa na poziomie 8,8 l/100km. Wszystkie silniki standardowo współpracują z 6-biegową ręczną skrzynią biegów, a w opcji dostępne są z 5-biegową przekładnią automatyczną.

Honda Jazz Foto: Onet
Honda Jazz

Honda Jazz

Idealne auto do jazdy miejskiej, cieszące się ogromną popularnością już od momentu wprowadzenia na rynek. Auto ma 3900 mm długości, 1695 mm szerokości i 1525 mm wysokości. Stylistyczny motyw przewodni nadwozia Hondy Jazz to "klin", uzyskany dzięki przedłużeniu przedniej szyby w kierunku maski. Pomysłowy układ wnętrza, kompaktowe zawieszenie i centralnie umieszczony zbiornik paliwa, przyczyniły się do zwiększenia przestrzeni zarówno w kabinie pasażerskiej jak i bagażniku. Honda Jazz jest dzięki temu jednym z najbardziej przestronnych i funkcjonalnych modeli w swojej klasie. Honda Jazz, wyposażona w innowacyjne "kinowe" fotele tylne. Płaska przestrzeń, jaka powstaje po złożeniu kanapy, mierzy 1720 mm długości. W zupełności wystarcza ona do przetransportowania trzech rowerów górskich. Po przesunięciu przedniego fotela pasażera maksymalnie do przodu i położeniu oparcia, powstaje przestrzeń o długości 2,4 metra. W testach zderzeniowych Euro NCAP uzyskała maksymalną notę - pięć gwiazdek.

Honda CR-Z Foto: Onet
Honda CR-Z

Honda CR-Z

Honda CR-Z to wyposażone w napęd hybrydowy coupe z konfiguracją siedzeń typu 2 + 2, stylistycznie nawiązujące do projektu kultowej Hondy CR-X z lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia, która z założenia miała pełnić rolę niewielkiego, aczkolwiek stylowego i wyjątkowo ekonomicznego środka transportu. Pracujący pod maską Hondy CR-Z tandem złożony z silnika benzynowego o pojemności 1,5-litra i silnika elektrycznego - IMA, współpracuje z 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Pozwala to kierowcy na pełne wykorzystanie momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika, przy jednoczesnym utrzymaniu zużycia paliwa w cyklu mieszanym na poziomie zaledwie 5,0 litrów/100 km. W celu zwiększenia przyjemności z prowadzenia pojazdu w codziennych warunkach, Honda CR-Z została wyposażona w unikalną funkcję dającą kierowcy możliwość wyboru jednego z trzech trybów jazdy (3-Mode Drive System). Każdy z nich zakłada inne ustawienia reakcji przepustnicy, układu kierowniczego, czasu zatrzymywania silnika spalinowego na postoju (idle stop), klimatyzacji oraz poziomu wspomagania systemem IMA.

Honda Insight Foto: Samar
Honda Insight

Honda Insight

Oferując drugą generację modelu Insight, Honda rozpoczęła nowy rozdział w historii rozwoju technologii hybrydowej. W aucie wykorzystano bardziej wydajną wersję zintegrowanego napędu hybrydowego IMA Hondy (Integrated Motor Assist), który umożliwił obniżenie ceny pojazdu. Nowy układ pozwala także osiągnąć średnie zużycie paliwa na poziomie 4,4 l/100 km. Honda Insight napędzana jest silnikiem SOHC i-VTEC o pojemności 1.3 l, połączonym z bezstopniową przekładnią CVT. Konwencjonalna jednostka napędowa wspomagana jest przez nową generację zintegrowanego napędu hybrydowego co pozwala na osiągnięcie małego spalania i niskiego poziomu emisji spalin. System IMA zainstalowany w Hondzie Insight składa się z silnika elektrycznego o mocy 14 KM, zestawu baterii oraz zwartej jednostki Intelligent Power Unit (IPU), która umożliwia odzysk energii kinetycznej z hamowania i w razie potrzeby dostarcza dodatkową moc podczas przyspieszania.

Kia Soul Foto: Onet
Kia Soul

KIA Soul

KIA Soul jest crossoverem z napędem na koła przednie, wysoką linią dachu oraz długim rozstawem osi. Pod względem obszerności wnętrza dorównuje pojazdom o większych wymiarach zewnętrznych i nierzadko je przewyższa. KIA adresowana jest do zupełnie nowej grupy klienteli. "SOUL narodził się w Stanach, dorósł w Korei, a ostateczny szlif nadała mu Europa i dlatego produkcyjny ‘urban crossover’ jest projektem skończonym, który z powodzeniem podkreśla swoją oryginalność i wyróżniający się styl. Wizualny kształt i zasadnicze proporcje auta koncepcyjnego z NAIAS Detroit zostały w większości zachowane, choć dodaliśmy szereg akcentów stylistycznych i nowatorskich elementów wyposażenia tak, by móc dostosowywać ten pochodzący z jednej przecież fabryki pojazd do szczególnych wymagań klienteli na rożnych rynkach światowych."

Kia Venga Foto: Onet
Kia Venga

KIA Venga

Kia Venga ma 4068 mm długości, niespotykany w swej klasie rozstaw osi (2615 mm), a jej wysokość 1600 mm pozwala do maksimum powiększyć objętość wnętrza. Dzięki przemyślanej konstrukcji, wnętrze Vengi ma wielkość spotykaną w autach klasy kompaktowej - przy wymiarach nadwozia typowych dla segmentu B. Oferta rynkowa Vengi obejmować będzie dwa silniki benzynowe o pojemności 1.4 i 1.6 litra i mocy odpowiednio 90 i 125KM i dwa wysokoprężne o mocy 75 lub 90KM w przypadku 1.4 diesla i mocy 128KM przy silniku 1.6 CRDi. Kia Venga, jako pierwsza w tym segmencie pojazdów, oferuje system Idle Stop & Go (ISG), który automatyczne wyłącza i ponownie uruchamia silnik w warunkach intensywnego ruchu miejskiego. System ISG dostępny jest jako opcja we wszystkich silnikach stosowanych w gamie Venga (benzynowych i dieslach).

Kia Sportage Foto: Onet
Kia Sportage

KIA Sportage

Nowe nadwozie, nowe silniki oraz świeża i odważna, pełna dynamiki stylizacja. Nowa Kia Sportage to idealny dla dzisiejszej rodziny "miejski" SUV - zużywający jeszcze mniej paliwa i emitujący jeszcze mniej dwutlenku węgla do atmosfery. Dłuższa, szersza i niższa w stosunku do poprzednika (odpowiednio o 90, 15 i 60 mm) karoseria całkowicie nowego Sportage zachowuje główne atrybuty pojazdu typu SUV: podwyższoną pozycję kierowcy, zwiększone poczucie bezpieczeństwa pasażerów oraz zwraca uwage na drodze a więc to, dzięki czemu Kia Sportage drugiej generacji zawdzięcza tak wielką popularność rynkową.

Mazda 6 Hatchback Foto: Onet
Mazda 6 Hatchback

Mazda6

Dzięki zmienionej stylizacji nadwozia i jeszcze lepszym osiągom, nowa Mazda6 powinna zadowolić szukających wrażeń z jazdy, niezawodności i nietuzinkowego wyglądu. Liczne wersje wyposażenia i warianty nadwozia. Nawet w modelu podstawowym zastosowano system układu hamulcowego, którego można by oczekiwać w znacznie droższej luksusowej limuzynie. W najbogatszej wersji Mazdy 6 - zastosowano wyposażenie, które zadowoli osoby poszukujące luksusu na najwyższym poziomie. Można powiedzieć, że Mazda 6 Sedan, Kombi i Hatchback zyskają popularność wśród indywidualnych klientów, a także kierowców luksusowych limuzyn oraz samochodów flotowych.

Mazda CX-7 Foto: Onet
Mazda CX-7

Mazda CX-7

Niewielka i zwinna na zewnątrz, jednak z wygodnym wnętrzem mieszczącym do pięciu pasażerów - Mazda CX-7 łączy styl samochodu sportowego z użytecznością SUV-a. Podwyższony fotel kierowcy i doskonała widoczność wynoszą ten sportowy SUV ponad przeciętność. Sportowa sylwetka to znak rozpoznawczy Mazdy, a miękkie wykończenia i innowacyjne rozwiązania tworzą luksusowe wnętrze. Całość napędza nowy proekologiczny silnik wysokoprężny MZR-CD o pojemności 2,2 litra.