W Polsce spadki kursów dotyczą firm, które są kooperantami niemieckiego giganta. Ich prezesi wyraźnie mówią, że jest to efekt afery silnikowej. Przypomnijmy, że Volkswagen to poważny u nas inwestor. W Poznaniu produkowany jest model Caddy. Również w Wielkopolsce powstaje nowa fabryka, w której będzie wytwarzany następca Craftera. Buduje się także dużą halę magazynową. Czy kryzys, w którym znalazł się Volkswagen, nie zahamuje inwestycji w Polsce, czy może je wstrzymać aż do poprawy sytuacji?

Kilkanaście firm produkujących podzespoły dla wszystkich niemieckich koncernów samochodowych również obawia się, że obecna sytuacja z silnikami Diesla negatywnie wpłynie na realizację kontraktów zawartych na najbliższe lata.

W najnowszym numerze tygodnika Auto Świat m.in. testy Forda Mondeo, Hyundaia i40, Skody Superb i Volkswagena Passata, pierwszy test Fiata 500 0.9 TwinAir po liftingu oraz porównanie Mercedesa GLE coupe i BMW X6.

Nasi redakcyjni specjaliści analizują problemy z silnikami diesla Volkswagena. Dowiemy się także jak hamują: ciężarówka, dostawczak, osobówka, motocykl, kamper i auto osobowe.

Z drugiej ręki: Seat Alhambra na dystansie 200 tys. km, ile wart jest Ford Fusion oraz eksploatacja i typowe usterki silnika 2.0 FSI/TFSI.

Foto: auto świat / Auto Świat

To wszystko w najnowszym wydaniu „Auto Świata” – w poniedziałek 28 września 2015 r. w kioskach. Zapraszamy do lektury.

Zapraszamy także na nasze łamy, do iPada i na oraz na nasz profil na Facebooku. W tej chwili mamy już ponad 123 tys. fanów. Ich liczba wciąż rośnie. A skoro już jesteśmy przy nowoczesnych mediach, to przypominamy o cotygodniowej wersji Auto Świata na tablety, w której oferujemy odbiorcom nie tylko to, co publikujemy w wersji drukowanej, lecz także dodatkowe zdjęcia i filmy.

Zapraszamy do lektury!