Chevrolet Volt to jedna z niewielu hybryd na rynku pozwalająca pokonać dystans od 40 do 80 km przy wykorzystaniu jedynie silników elektrycznych o łącznej mocy 150 KM. Moment obrotowy jednostek to 370 Nm. Pozwala on rozpędzić auto od 0 do 50 km/h w ciągu 3,1 sekundy, a prędkość maksymalna to 160 km/h.
Silniki elektryczne wspierane są przez spalinową jednostkę 1,4 o mocy 86 KM. Volt na osiągniecie prędkości 100 km/h potrzebuje 9 sekund. Kierowca ma do wyboru cztery tryby jazdy „Normal”, „Sport” i „Mountain” oraz „Hold”. Ten ostatni pozwala zachować energie zgromadzoną w akumulatorach np. na czas jazdy w strefach o ograniczonej emisji spalin.
Akumulator Volta umozliwia bezproblemowe wykorzystanie energii w temperaturach od +50 do -25stopni Celsjusza. Praca w tak skrajnych temperaturach jest możliwa dzięki zastosowaniu systemu kontroli termicznej. Masa baterii to 198 kg, a ich pojemność to 16 kWh.
Znamy ceny nowego Chevroleta CamaroSamochód posiada na wyposażeniu standardowym sześciometrowy kabel do ładowarki 230 V. Ładowanie ogniw przy wykorzystaniu standardowego gniazdka z prądem o natężeniem 16 A trwa cztery godzin. Gdy instalacja elektryczna jest stara lub niskiej jakości możemy wybrać jeden z trzech niższych poziomów napięcia 13 A, 10 A oraz 6 A.Na napęd Voltec i akumulatory otrzymujemy 8 lat gwarancji lub 160 000 km przebiegu.Ważnym elementem jest też pojemność bagażnika, całkiem niezła jak na auto hybrydowe 310 litrów,po złożeniu siedzeń powiększa się ona do 1005 litrów.
Galeria zdjęć
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda
Chevrolet Volt: prawdziwa hybryda