Jednak w zestawieniu obydwu miesięcy z tego i poprzedniego roku mamy do czynienia ze wzrostem o ponad 23 proc. W porównaniu obydwu lat, tegoroczny rok jest lepszy dla dilerów aż o 21,6proc. Średnia dzienna sprzedaż na poziomie niemal 918 aut przekroczyła po raz pierwszy pułap 900 sztuk. Na lepsze wyniki sprzedaży w tym roku miała spory wpływ akcja wyprzedażowa pojazdów z rocznika 2006. Oczekiwania na najbliższą przyszłość są także pozytywne. Optymizm jest uzasadniony. W lutym poprawiła się sytuacja w sektorze prywatnym i publicznym oraz w przemyśle przetwórczym. Wzrosła także produkcja krajowa i na eksport, rośnie też zatrudnienie i zarobki.Najchętniej kupowaną marką jest Toyota, która w lutym 2007 roku sprzedała o 29,2 proc. więcej aut niż w analogicznym okresie przed rokiem. Na uwagę zasługuje Seat, który mocno goni pierwszą "10" najpopularniejszych marek w Polsce - 14. miejsce, przy 70-proc. wzroście sprzedaży.