Nowy Doblo oferuje odnowioną stylistykę zarówno nadwozia, jak i wnętrza pojazdu, możliwość przewożenia 3 osób w pierwszym rzędzie, poprawę momentu obrotowego nawet o 40 proc. Samochód charakteryzuje się dużą ładownością i pojemnością, jednocześnie właściwości jezdne i komfort jazdy są najlepsze w tej kategorii, dzięki dwuwahaczowemu zawieszeniu typu bi-link.
Poza tym gama poszerza się o nową wersję "EcoJet", która łączy małe zużycie paliwa z niskimi kosztami obsługi.
Gama nowego Doblo zostanie wprowadzona do sprzedaży na początku 2015 roku. Składa się z czterech wersji nadwozia (Cargo, Kombi, Kabina ze skrzynią i Platforma do zabudowy), dwóch wariantów wysokości i dwóch długości rozstawu osi. W sumie jest około 200 różnych typów nadwozia i ponad 1000 możliwych wersji i rozwiązań, od furgonów po szybkie środki transportu, od wersji zabudowanych przeznaczonych do konkretnych celów po pojazdy specjalistyczne.
Podczas targów w Hanowerze wystawianych jest sześć egzemplarzy nowego Doblo. Dwie wersje Cargo (L1H1) wyposażone są w silniki 1.3 Multijet II (o mocy 75 KM i 90 KM, ten ostatni w wersji EcoJet): pierwszy ma składaną przegrodę, fotel pasażera ze składanym oparciem, wpuszczany w podłogę oraz uchylny dach nad przestrzenią ładunkową; drugi - wielofunkcyjne podwójne siedzenie pasażerów z przodu, radio z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect NAV, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne.
Na stoisku pojawił się również nowy Doblo Cargo Maxi (L2H1) z silnikiem 1.6 Multijet II o mocy 100 KM mające 3 miejsca z przodu, radio z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect oraz drążki do mocowania ładunku na zewnątrz i wewnątrz; samochód w wersji Work Up 2.0 Multijet II o mocy 135 KM z 3 miejscami z przodu i o powierzchni ładunkowej 4,2 m², ma podłogę wyłożoną wodoodporną sklejką oraz otwierane burty (wersja ze skrzynią fabryczną została w pełni zaprojektowana, skonstruowana i opatrzona gwarancją Fiat Professional); Cargo XL (L2H2) wyposażone w silnik 1.6 Multijet II o mocy 90 KM, ze zrobotyzowaną skrzynią biegów oraz specjalnym wyposażeniem "mobilnego warsztatu" z modułowym systemem półek; i wreszcie, Kombi (L1H1) 1.4 Natural Power o mocy 120 KM (z podwójnym systemem zasilania benzyna/CNG) z radiem z 5-calowym ekranem dotykowym UConnect NAV, elektrycznie sterowanymi i podgrzewanymi lusterkami bocznymi i nowymi 16", aluminiowymi felgami.