Fisker Karma kryje pod swoim oryginalnym, pełnym pasji, wręcz erotycznie pociągającym nadwoziem napęd elektryczny. Do dyspozycji kierowcy jest zaprzęg 408 KM oraz 1300 Nm. Osiągi? Setka pojawia się na liczniku po 5,9 s, a prędkość maksymalna to 200 km/h. Na prądzie można przejechać do 80 km. Po rozładowaniu baterii do słowa dochodzi silnik benzynowy (2,0 turbo), który ładuje baterie. Łączny zasięg auta to prawie 500 km, a średnie spalanie jest wręcz niezauważalne (2,4 l/100 km). Auto w Stanach kosztuje 95,9 tys. dolarów. Produkcja na ten to około 7 tys. egzemplarzy.
Fisker Karma wyjeżdża na drogi
Fisker Karma to zjawiskowo piękny samochód o bardzo nowoczesnym napędzie. Jeśli to jest przyszłość motoryzacji, to jest dobrze, naprawdę dobrze.