Logo

Focus wyprzedził Corollę

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Do Focusa należy 12-proc. udział w segmencie i 3,6-proc. w rynku. Do Corolli (kolejno) 7,9 i 2,36 proc. Na trzecim miejscu jest Opel Astra III - wzrost o 22 proc. Niemal tyle samo stracił Opel na sprzedaży Astry Classic. Na uwagę zasługuje Volkswagen Golf i Honda Civic. Obydwa modele cieszą się o przeszło 58 proc. większym zainteresowaniem klientów niż rok temu. Nadal w lekkim dołku jest Peugeot 307 i Renault Mégane. 21,2 tys. samochodów kompaktowych było wyposażonych w diesle, a 1266 w automatyczną skrzynię biegów.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Samar Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu