- Akcja Serwis #zostańwdomu obejmuje między innymi bezpłatną usługę door to door - serwis Ford Polska odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta
- Nowe procedury bezpieczeństwa Ford Polska skoncentrowane są na maksymalnej ochronie zdrowia i obejmują wszystkie zalecenia wydane przez WHO oraz Ministra Zdrowia
- Darmowa usługa Ford Video Check obejmuje raport stanu technicznego samochodu również w formie wideo oraz umożliwia zaakceptowanie zakresu prac na podstawie klarownego kosztorysu
- Zagrożenie epidemiczne traktujemy bardzo poważnie. Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi - podkreśla Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska - Podczas obsługi pojazdu używamy rękawiczek jednorazowych, narażone na dotyk elementy samochodu są dezynfekowane specjalistycznymi środkami, ponadto wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji rąk, a obsługa zamiast uściskiem dłoni przywita wszystkich uśmiechem. Wprowadziliśmy również bezpłatną obsługę serwisową “door to door” - jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu - dodaje Bogusław Głód.
Ford Video Check to usługa realizowana przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. Dzięki niej można szybko i wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany sms'em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami:
- kolor zielony: wszystko jest w porządku
- kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
- kolor czerwony: część wymaga wymiany
W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować "online".
- Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z Doradcą - klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie - wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.
Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb. Klienci mogą umówić się na serwis za pomocą strony internetowej: https://www.ford.pl/serwis/moj-pojazd/umow-serwis#!/vehicle-step
Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.