To już czwarta generacja modelu RAV4. W ubiegłym roku popularny SUV Toyoty został poddany liftingowi, otrzymując zmienioną stylistykę oraz napęd hybrydowy, który stał się najmocniejszą wersją w gamie. W RAV4 Hybrid współpracują ze sobą silniki elektryczne (drugi napędza tylną oś, zapewniając napęd 4x4) oraz silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra. Łączna moc układu wynosi 197 KM. Duży SUV o masie własnej wynoszącej ok. 1700 kg przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,3 s. W dodatku cechuje się niskim zużyciem paliwa - producent obiecuje 5,6 l/100 km. Realnie można osiągnąć ok. 7 litrów na "setkę" - to również bardzo dobry wynik w tej klasie.

"Hybrydowa Toyota RAV4 to bardzo ciekawy samochód łączący nowoczesną technologię z codzienną użytecznością. Nie jestem typem kolekcjonera supersamochodów. Lubię rozwiązania praktyczne i użytkowe, z domieszką nowych technologii i gadżetów. RAV4 spełnia te kryteria. Nie mogę się doczekać, by usiąść za kierownicą nowego SUV-a Toyoty i wyjechać na ulice Sewilli” – powiedział Grzegorz Krychowiak.