W utrzymaniu takiej pozycji z całą pewnością największy udział ma Toyota Prius, która w USA sprzedawana jest od 2000 roku. To od tego modelu rozpoczęła się moda na hybrydy.
Bill Fay – wiceprezydent i generalny dyrektor Toyota Motor Sales, USA, Inc., powiedział, że globalnie marka japońska sprzedała już 5,3 mln aut z napędem hybrydowym, z czego do USA trafiło ponad 2 mln egz.
Moda na auta hybrydowe rośnie o czym niewątpliwie świadczy fakt, iż w Kaliforni w okresie od maja 2012 r. do maja 2013 r. aż pięć razy więcej takich aut marki Toyota zostało kupionych w porównaniu z konkurencją. Kolejne pozycje w tym rozwijającym się dynamicznie segmencie zajmują takie marki jak: Ford i Chevrolet.
Obecnie Toyota ma w swojej ofercie 18 modeli z napędem hybrydowym, które dostępne są w ponad 30 krajach. Do końca 2015 roku japoński producent zamierza wprowadzić do produkcji kilkanaście nowych modeli z takim napędem.
Galeria zdjęć
W utrzymaniu takiej pozycji z całą pewnością największy udział ma Toyota Prius, która w USA sprzedawana jest od 2000 roku. To od tego modelu rozpoczęła się moda na hybrydy.
Moda na auta hybrydowe rośnie o czym niewątpliwie świadczy fakt, iż w Kaliforni w okresie od maja 2012 r. do maja 2013 r. aż pięć razy więcej takich aut marki Toyota zostało kupionych w porównaniu z konkurencją. Kolejne pozycje w tym rozwijającym się dynamicznie segmencie zajmują takie marki jak: Ford i Chevrolet.
W utrzymaniu takiej pozycji z całą pewnością największy udział ma Toyota Prius, która w USA sprzedawana jest od 2000 roku. To od tego modelu rozpoczęła się moda na hybrydy.
Moda na auta hybrydowe rośnie o czym niewątpliwie świadczy fakt, iż w Kaliforni w okresie od maja 2012 r. do maja 2013 r. aż pięć razy więcej takich aut marki Toyota zostało kupionych w porównaniu z konkurencją. Kolejne pozycje w tym rozwijającym się dynamicznie segmencie zajmują takie marki jak: Ford i Chevrolet.
Ponad 61 procent aut z napędem hybrydowym sprzedanych od 2008 roku w Kaliforni ma na masce znaczek Toyoty. Konkurencja rośnie, ale do lidera jeszcze jej daleko.
W utrzymaniu takiej pozycji z całą pewnością największy udział ma Toyota Prius, która w USA sprzedawana jest od 2000 roku. To od tego modelu rozpoczęła się moda na hybrydy.
Ponad 61 procent aut z napędem hybrydowym sprzedanych od 2008 roku w Kaliforni ma na masce znaczek Toyoty. Konkurencja rośnie, ale do lidera jeszcze jej daleko.
W utrzymaniu takiej pozycji z całą pewnością największy udział ma Toyota Prius, która w USA sprzedawana jest od 2000 roku. To od tego modelu rozpoczęła się moda na hybrydy.
Ponad 61 procent aut z napędem hybrydowym sprzedanych od 2008 roku w Kaliforni ma na masce znaczek Toyoty. Konkurencja rośnie, ale do lidera jeszcze jej daleko.
Ponad 61 procent aut z napędem hybrydowym sprzedanych od 2008 roku w Kaliforni ma na masce znaczek Toyoty. Konkurencja rośnie, ale do lidera jeszcze jej daleko.
Ponad 61 procent aut z napędem hybrydowym sprzedanych od 2008 roku w Kaliforni ma na masce znaczek Toyoty. Konkurencja rośnie, ale do lidera jeszcze jej daleko.
Obecnie Toyota ma w swojej ofercie 18 modeli z napędem hybrydowym, które dostępne są w ponad 30 krajach. Do końca 2015 roku japoński producent zamierza wprowadzić do produkcji kilkanaście nowych modeli z takim napędem.
W utrzymaniu takiej pozycji z całą pewnością największy udział ma Toyota Prius, która w USA sprzedawana jest od 2000 roku. To od tego modelu rozpoczęła się moda na hybrydy.