Hyundai i10 ma szczególnie dobrze wypaść we Włoszech, gdzie zachowa 57,5 proc. pierwotnej wartości, przekraczając o 8 proc. średnią dla segmentu A.

Wartość rezydualna Hyundaia i20 wyniesie 60,2 proc. - 5,7 proc. powyżej tamtejszej średniej dla segmentu B. Podobny trend dla i20 utrzyma się także na innych rynkach, faworyzujących jak dotąd rodzimą produkcję – m.in. we Francji i Hiszpanii."Nasze wysiłki w dążeniu do efektywnego zarządzania podażą i popytem znalazły odzwierciedlenie także na rynku samochodów używanych. Modele z rodziny „i” zostały zaprojektowane i stworzone z myślą o europejskich Klientach. Są ekonomiczne, niezawodne i mają doskonałą jakość.

Klient, decydujący się na zakup samochodu marki Hyundai może mieć pewność, że w momencie jego sprzedaży nadal utrzyma doskonały stosunek jakości do ceny” - podsumował Allan Rushforth.

źródło: Mototarget