Odświeżony model poznamy po nowej osłonie chłodnicy (tzw. kaskadowy grill) oraz przeprojektowanych przednich i tylnych lampach. Ponadto Ioniq będzie dostępny w trzech nowych kolorach karoserii (Fluidic Metal, Electric Shadow, Liquid Sand) i z nowymi wzorami aluminiowych felg.

Kilka nowości znajdziemy również we wnętrzu. Zmieni się środkowa część kokpitu, w której pojawi się nowy panel do obsługi klimatyzacji i wystający ekran o przekątnej 10,25 cala (opcja). System informacyjno-rozrywkowy wzbogacono m.in. o nawigację 3D, funkcje komend głosowych i usługę Live, dostarczającą w czasie rzeczywistym informacje o pogodzie, natężeniu ruchu, cenach paliw, parkingach.

Nic nie zmieni się pod kątem napędu. Hybrydowy układ Ioniqa składa się z benzynowego silnika 1.6 GDi, silnika elektrycznego, zestawu baterii i sześciostopniowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Moc maksymalna systemu wynosi 141 KM.

Hyundai Ioniq Hybrid i Ioniq Plug-In w zmodernizowanych wersją pojawią się w polskich salonach w drugiej połowie 2019 roku.