Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

Flagowy SUV marki Hyundai już w Polsce. Byłem na premierze modelu Ioniq 9
Wiadomości

Flagowy SUV marki Hyundai już w Polsce. Byłem na premierze modelu Ioniq 9

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Elektryczny Hyundai przejechał 666 tys. km. Akumulator auta mocno zaskoczył
EV

Elektryczny Hyundai przejechał 666 tys. km. Akumulator auta mocno zaskoczył

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Hyundai Ioniq 9 w końcu zaprezentowany. Warto było czekać
Premiery

Hyundai Ioniq 9 w końcu zaprezentowany. Warto było czekać

Hyundai Inoniq 9 to najnowszy i największy elektryczny SUV koreańskiego koncernu. Póki co znamy go tylko ze zdjęć, ale zapowiada się imponująco. Jest wielki i bardzo odważnie zaprojektowany.

Wielkie porównanie używanych hybryd. Do walki stanęło 19 modeli
Co warto kupić

Wielkie porównanie używanych hybryd. Do walki stanęło 19 modeli

Jeszcze niedawno auta hybrydowe miały dużą utratę wartości, bo klienci na rynku wtórnym woleli omijać je szerokim łukiem. Hybrydy dowiodły swojej niezawodności i obecnie najbardziej uznane modele sprzedają się od ręki.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Aż 50 tys. zł rabatu na Toyotę Mirai. Czy jest lepsza od klasycznego elektryka?
Wiadomości

Aż 50 tys. zł rabatu na Toyotę Mirai. Czy jest lepsza od klasycznego elektryka?

Toyota Mirai, jeden z najnowocześniejszych samochodów na Ziemi, jest teraz dostępny z rabatem aż 50 tys. zł. Tym samym japońskie auto cenowo rywalizuje z elektrycznym Hyundaiem Ioniq 6. Który model to lepsza oferta? Sprawdzam, uwzględniając jeden kruczek w ofercie Toyoty.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Używane auto elektryczne. Czy da się już coś kupić w rozsądnej cenie?
Co warto kupić

Używane auto elektryczne. Czy da się już coś kupić w rozsądnej cenie?

Rynek elektrycznych aut używanych jest jeszcze w powijakach. Starsze modele nie mają tak dobrych parametrów jak obecne, ale kuszą ceną.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki
Używane

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki

Czy hybryda plug-in to złoty środek na obecne czasy z wysokimi cenami paliw? Co prawda, starsze konstrukcje hybryd plug-in są mniej zaawansowane niż współczesne, ale nie jest to aż takim problemem, jak w elektrykach – zawsze przecież można skorzystać z silnika spalinowego. Niestety, używane hybrydy plug-in mają inne, liczne problemy.

Hyundai Ioniq 6 wygląda jak z innego wymiaru. Czy tak samo się nim jeździ? Sprawdziłem
Testy

Hyundai Ioniq 6 wygląda jak z innego wymiaru. Czy tak samo się nim jeździ? Sprawdziłem

W żadnym aucie nie będziesz bliżej science fiction niż w Hyundaiu Ioniq 6 – 325-konnej dwusilnikowej limuzynie. Futurystycznej, ale inspirowanej latami 30. Tylko czy futuryzm nie położył się cieniem na ergonomii? Jak się tym w ogóle jeździ? Na razie są tylko cztery takie samochody w Polsce. Jeden trafił na test do naszej redakcji.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Te auta zachwyciły nas w 2022 r. Najciekawsze premiery
Aktualności

Te auta zachwyciły nas w 2022 r. Najciekawsze premiery

Czym nas uraczył 2022 r.? Nowości, owszem, pojawiło się sporo, ale tych naprawdę ważnych było zaskakująco mało. Za to ta dziewiątka to prawdziwe perły.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
300 km zasięgu za 300 tys. zł. Chcecie takich aut elektrycznych?
Testy

300 km zasięgu za 300 tys. zł. Chcecie takich aut elektrycznych?

Volkswagen planował i planuje ekspansję na nowo tworzonym rynku popularnych samochodów elektrycznych. I dotąd poczynał sobie dość swobodnie ze względu na ograniczoną konkurencję. Aż tu nagle... Bum! Hyundai kontratakuje z mocą tornada!

Ioniq 6 oficjalnie pokazany w Polsce. Z pewnej perspektywy przypomina Porsche 911
Wiadomości

Ioniq 6 oficjalnie pokazany w Polsce. Z pewnej perspektywy przypomina Porsche 911

Pierwszy Ioniq 6 dotarł już do Polski. Hyundai przedstawił go na oficjalnym pokazie w Warszawie. Klienci muszą jednak uzbroić się w cierpliwość, bo w salonach marki nowy koreański elektryk pojawi się dopiero za kilka miesięcy. Co już wiemy na jego temat?

Ioniq 6 – jeździmy nową elektryczną limuzyną Hyundaia
Testy

Ioniq 6 – jeździmy nową elektryczną limuzyną Hyundaia

Wygląda dość oryginalnie, ale pochylona konstrukcja nadwozia Hyundaia Ioniqa 6 sprawia, że jest on rewelacyjnie opływowy. Nasza relacja z jazdy tym modelem zdradza, co jeszcze ma do zaoferowania techniczny brat Ioniqa 5.

Hyundai Ioniq 6 – jak powstawała elektryczna superlimuzyna
EV

Hyundai Ioniq 6 – jak powstawała elektryczna superlimuzyna

Mamy za sobą pierwsze spotkanie z Hyundaiem Ionikiem 6. O tym, dlaczego nowa elektryczna limuzyna jest taka inna niż znany nam Ioniq 5 i dla kogo jest przeznaczona, opowiada szef działu designu Hyundaia SangYup Lee. Jednocześnie tłumaczy, jak projektował futurystyczny, a jednak bardzo praktyczny pojazd.

Hyundai Ioniq 6. Nawet 610 km zasięgu w bezpiecznym kokonie
Wiadomości

Hyundai Ioniq 6. Nawet 610 km zasięgu w bezpiecznym kokonie

Elektryczny Hyundai Ioniq 6 już niemal bez tajemnic. Tuż przed światową premierą firma zdradziła kolejne szczegóły na temat swojego nowego elektryka. Jeśli Koreańczycy dotrzymają słowa, to jeszcze w tym roku możemy ujrzeć pierwsze seryjne egzemplarze samochodu, który wedle producenta powinien obudzić nasz świat.

Nowy Hyundai Ioniq 6 jak Streamliner. Pokazano oficjalne zdjęcia
Wiadomości

Nowy Hyundai Ioniq 6 jak Streamliner. Pokazano oficjalne zdjęcia

Po przepięknym koncepcie Hyundai Prophecy przyszedł czas na wersję produkcyjną. Próżno jednak szukać tej nazwy na nowym samochodzie z napędem elektrycznym z Korei. Jej miejsce zajmuje Ioniq 6.

Nowe samochody w 2022 r. - przegląd wybranych premier
Premiery

Nowe samochody w 2022 r. - przegląd wybranych premier

Studia projektowe koncernów motoryzacyjnych pracują pełną parą i w nadchodzących miesiącach 2022 r. na rynek trafią nowe modele samochodów. Będzie w czym wybierać, począwszy od maluchów przez kompakty po luksusowe modele premium. Ich przegląd znajdziecie w naszej galerii.

Hyundai Seven to kosmiczny wóz. Ma salonowe wnętrze i sam się dezynfekuje
Wiadomości

Hyundai Seven to kosmiczny wóz. Ma salonowe wnętrze i sam się dezynfekuje

Koreańska "pikseloza" trwa w najlepsze. Gigantyczny Hyundai Seven będzie kolejnym w pełni elektrycznym modelem submarki IONIQ. Po otwarciu drzwi można go pomylić z... salonem. Siądźcie wygodnie w zdezynfekowanym wnętrzu, rozluźnijcie się i ruszamy!

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Hyundai IONIQ 5 73 kWh 2WD – naładowany pomysłami
Testy

Hyundai IONIQ 5 73 kWh 2WD – naładowany pomysłami

Hyundai Ioniq 5 rozpoczyna nową erę w historii marki, jak i elektryków. Jego wygląd jest równie innowacyjny, jak zastosowane w nim rozwiązania. To elektryk, który swoją nieszablonowością może zainteresować nawet e-sceptyków.

Materiał promocyjny
Hyundai – pełna elektryfikacja
Aktualności

Hyundai – pełna elektryfikacja

Hyundai stawia na elektryfikację swoich modeli. W ofercie są zarówno miękkie, 48-woltowe hybrydy, jak i klasyczne hybrydy czy odmiany plug-in, którymi można podróżować w trybie czysto elektrycznym. W sprzedaży nie brakuje również w pełni elektrycznych modeli, a użytkowanie zelektryfikowanych Hyundaiów ułatwia aplikacja Charge myHyundai.

Auta elektryczne z największym zasięgiem - TOP20
Wiadomości

Auta elektryczne z największym zasięgiem - TOP20

Auta z napędem elektrycznym stają się coraz bardziej funkcjonalne, a dzięki nowym rozwiązaniom technicznym i wydajniejszym bateriom zapewniają prawdziwą swobodę jazdy. Oferta rynkowa elektryków stale się powiększa, zobaczcie zatem, które z dostępnych w Polsce modeli dysponują już zasięgiem ponad 400 km na jednym ładowaniu.

Auta bez ściemy - Volkswagen ID.3 kontra Hyundai Ioniq 5
Testy i prezentacje

Auta bez ściemy - Volkswagen ID.3 kontra Hyundai Ioniq 5

Auta elektryczne czy to się komuś podoba, czy nie - w najbliższych latach będą wyznaczać kierunki w motoryzacji. Na szczęście, każdy z producentów podąża swoją ścieżką. Postanowiliśmy zatem porównać Volkswagena ID.3 z debiutującym na naszym rynku Hyundaiem Ioniqiem 5. Teoretycznie oba modele są kompaktowe, ale pomysł na kompaktowe auto elektryczne był zupełnie inny. Oto Volkswagen ID.3, który jak to Volkswagen za bardzo z tłumu się nie wyróżnia i Hyundai Ioniq 5 za którym ogląda się każdy na ulicy. Czy któryś z tych modeli jest godny polecenia?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Auta bez ściemy - Hyundai Ioniq 5
Auta bez ściemy

Auta bez ściemy - Hyundai Ioniq 5

Samochód który wygląda niemal tak, jak zaprezentowane wcześniej auto koncepcyjne. To nie zdarza się często. Jednak tym razem ktoś pozwolił na odrobinę szaleństwa. I oto jest -najnowszy Hyundai Ioniq 5. Samochód od początku do końca zaprojektowany jako auto tylko i wyłącznie elektryczne. Dzięki temu wnętrze jest przestronne, kabina szeroka, a samo auto jeździ całkiem normalnie - oczywiście jak na auto elektryczne. Czyli jak? Nieco ponad 200-konny silnik bardziej niż sprawnie napędza nowego Ioniqa 5, przy okazji nie ma taż nadmiernego apetytu na prąd. Czy nowy elektryczny Hyundai Ioniq 5 wyznacza standardy w swojej klasie? Sprawdzamy to.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.