Red Cube – bo taką nazwę nosi nowy standard – charakteryzuje przede wszystkim szersze zastosowanie czerwieni i łuków, co ma sprzyjać tworzeniu ciepłego, przyjaznego dla odwiedzających salon klimatu.

Najnowsze standardy koreańskiej marki ujęte w formule Red Cube, sprzyjają wzmocnieniu jej identyfikacji. Najbardziej charakterystycznym elementem jest dominacja czerwonego koloru elewacji w łukach odzwierciedlających logo Kia. Łukowe są również przeszklenia boczne. Wnętrze salonu także zostało zaprojektowane na bazie logotypu. Kształt elipsy obecny jest na podłodze w salonie i w układzie systemu oświetlenia.

- Klient trafiający do autoryzowanego dilera marki Kia nie może mieć wątpliwości, że jakość obsługi w tym salonie jest na najwyższym poziomie, odpowiednim do standardu jego wykończenia oraz jakości naszych samochodów – mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska. - Dlatego przywiązujemy tak dużą wagę do klimatu i dlatego wszystkie nowe inwestycje w sieci Kia będą realizowane według najnowszego, wyśrubowanego standardu - dodaje.

Ze współpracy z marką, jak i wyglądu oraz funkcjonalności nowego obiektu bardzo zadowolony jest zarząd Grupy PGD, do której należy nowy salon Eforia. Grzegorz Hankus, Prezes Grupy PGD bardzo mocno podkreśla znakomitą współpracę z importerem, zarówno na płaszczyźnie inwestycyjnej, jak i codziennego współdziałania.

Prezes Grupy PGD bardzo wysoko ceni potencjał marki, szeroką gamę modelową, stabilną i jasną dla dealerów strategię wzrostu oraz profesjonalizm nakierowany na współpracę z dealerem. - My dopełniamy całość zmotywowanym, uśmiechniętym zespołem w salonie oraz zespołem flotowym. Połączenie tych wszystkich czynników to recepta na dalsze sukcesy marki w grupie – mówi Grzegorz Hankus.

Z tą dilerską opinią znakomicie koresponduje komentarz dyrektora zarządzającego Kia Motors Polska. Wojciech Szyszko podkreśla, że za sprawą optymalnego połączenia dynamiki i stabilności koreańskiej marki, wielu dealerów precyzyjnie zaplanowało swój rozwój na najbliższe lata. - Jesteśmy prężnie rozwijającą się marką z dużymi sukcesami zarówno w całej Europie jak i Polsce, a nasi dealerzy zachęceni sukcesami marki inwestują w rozbudowę i modernizację autosalonów. Mamy coraz lepsze samochody i coraz lepiej zorganizowaną sieć dilerską, która obecnie składa się z 77 punktów sprzedaży oraz 79 punktów serwisowych, w których pracuje blisko 3 000 osób. Bardzo staramy się aby nasz każdy kolejny nowy model był jeszcze lepszy od poprzednika i aby sprostał oczekiwaniom polskich klientów. To samo dotyczy infrastruktury – mówi Wojciech Szyszko.