Włoska reklama nowej Delty trwa ok. 45 sekund. Richard Gere przejeżdża w niej trasę od Chińskiego Teatru w Hollywood, przez przedmieścia Los Angeles i pogórze nad miastem do Lhasy, głównego miasta Tybetu, gdzie spotyka grupkę młodych mnichów. Wspólnie pozostawiają w śniegu odciski rąk, takie jak przed teatrem chińskim.
Sloganem reklamy jest „Power to be different”. Lancia w swoim komunikacie prasowym podkreśla, że głównym poselstwem reklamy jest umiejętność jednostki wyróżnić się. Kampania nie miała prezentować przekonań politycznych, a koncern Fiat nie chce wtrącać się w politykę któregokolwiek państwa. Również zatrudnienie Richarda Gere nie miało mieć żadnych podtekstów politycznych i jest wyłącznie elementem artystycznym i podkreśleniem „niezależności przekazów artystycznych”. Fiat zadeklarował, że reklama Delty w żaden sposób nie wspiera działalności politycznej aktora.