Rozpoczęcia produkcji czegoś takiego nikt nie potwierdza, ale jak wiadomo świat arabski nie zna granic. Tam mieszka wieli miłośników europejskiego luksusu na kołach i cena dla nich nie gra żadnej roli. Więc takie zamówienia mogą zostać przez niemieckiego producenta zrealizowane. Twórcy tej wersji studyjnej wykorzystali jako podstawę Maybacha 62 S za 523 838 euro. Otwarte nadwozia o długości całkowitej ponad 6 metrów zostało częściowo rozcięte i powstał półkabriolet, z którego uroków mogą korzystać osoby podróżujące na tylnych siedzeniach. boczna sylwetka się nie zmieniła i nawet po rozcięciu pojazd ten pozostał reprezentacyjną limuzyną. Brezentowy dach składany jest w ciągu 16 sekund, a kierowca może go przykryć białym pokrowcem.
Biała barwa nadwozia została wybrana celowo, bo świat arabski uznaje takie właśnie auta za najbardziej luksusowe i popularne.
Nie zmieniła się jednostka napędowa, którą jest dwunastocylindrowy silnik o pojemności skokowej 5980 cm3 o mocy 450 kW przy 4800 obr./min, maksymalnym momencie obrotowym 1000 Nm przy 2000 obr./min, która współpracuje z pięciostopniową automatyczną przekładnią. Ten niecodzienny prototyp ma masę własną prawie 3000 kg..