MX-5 RF jest o 11 tys. zł droższa od standardowego modelu z miękkim dachem. Dopisek „RF” oznacza „Retractable Fastback”, czyli pojazd z nadwoziem typu fastback i składanym dachem. Znakiem rozpoznawczym samochodu jest nie tylko elektrycznie składany, sztywny dach, ale także nieco inna linia nadwozia.
Do wyboru są te same silniki benzynowe. Pierwszy o pojemności 1,5 litra ma moc 131 KM. Drugi, dwulitrowy, generuje 160 KM. Oba współpracują z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów.
MX-5 tylko w wersji RF będzie ponadto dostępna z silnikiem 2.0 SKY-G 160 KM, połączonym z automatyczną przekłądnią, która można obsługiwać manualnie łopatki znajdującymi się przy kierownicy. W tej konfiguracji istnieje możliwość zamówienia pakietu Recaro Sport (7000 zł), w którego skład wchodzą: sportowe fotele, zawieszenie Bilstein, rozpórka kielichów przedniego zawieszenia i tapicerka z Alcantary.
Auto jest oferowane w trzech wersji wyposażenia: SkyENERGY, SkyPASSION i SkyFREEDOM. Już w serii samochód posiada m.in. reflektory w technologii LED, elektrycznie sterowane szyby i podgrzewane lusterka, komputer pokładowy, ręczną klimatyzację, radioodtwaracz z 6 głosnikami, siedmiocalowy ekran dotykowy, Bluetooth, tempomat, kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów wykończone skórą oraz 16- (silnik 1.5) lub 17-calowe obręcze kół (2.0).
Mazda MX-5 RF jest dostępna w siedmiu wariantach kolorystycznych: lakierach trójwarstwowym Machine Gray i Soul Red (dopłata w wysokości 2600 zł) oraz metalicznych Jet Black, Blue Reflex, Ceramic Metallic I Crystal White oraz bazowym Arctic White (dopłata 2600 zł).
Silnik/wersja | SkyENERGY | SkyPASSION | SkyFREEDOM |
1.5 SKY-G 131 KM 6MT | 100 900 zł | - | - |
2.0 SKY-G 160 KM 6MT | 107 900 zł | 114 900 zł | - |
2.0 SKY-G 160 KM 6MT i-ELOOP | - | - | 123 900 zł |
2.0 SKY-G 160 KM 6AT i-ELOOP | - | - | 130 900 zł |