Szef AMG Ola Källenius nazywa to „100-procentowym transferem technologii i inżynierii ze świata motorsportu na drogi publiczne”. Przejmująco brzmiące, 6,2-litrowe V8 kręci się do 8 tys. obrotów i osiąga 631 KM. Tradycyjnie jest montowane przez jednego mechanika, który składa na nim swój podpis. Tuning silnika objął m.in. modyfikację wałków rozrządu i korbowego oraz układów dolotowego i chłodzenia.
Hojnie zastosowany karbon pozwolił obniżyć stosunek mocy do masy, który jest równy 2,45 kg/KM. Ceramiczny układ hamulcowy jest seryjny, podobnie jak 7-stopniowa, 2-sprzęgłowa skrzynia. Osiągi? 3,6 s do „setki” i maksymalne 315 km/h. Pierwsze auta trafią na rynek w czerwcu 2013 roku.
Galeria zdjęć
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series
Mercedes SLS AMG Coupé Black Series