Fiat Group Automobiles to nie tylko rozwój, produkcja i dystrybucja samochodów. W ostatnich latach, dzięki strategiom licencji uruchomionym we współpracy z dużymi firmami z branży, opracowała całą serię markowych produktów, stworzonych jako narzędzia bezpośredniej komunikacji z istniejącymi i potencjalnymi klientami. Stąd potrzeba stworzenia butiku, który zgromadziłby razem ekskluzywne wyroby Fiata, Alfy Romeo i Lancii, sklepu na terenie Motor Village, który byłby witryną do prezentacji marek.Prestiżowy punkt sprzedaży merchandising, wykreowany przez projektantów z Costa Group, nie przypadkiem wznosi się w centrum show room i jako jedyny ma pozwolenie na sprzedaż całej gamy licencjonowanych produktów.Wśród oryginalnych i wysokojakościowych wyrobów znalazły się: bluzy Fiat by Rites w różnych wersjach Fiata 500, Fiat Foot-ball 1920 i Fiat vintage; kalendarze Fiata by Mazzuoli; buty Fiata i Lancii by Sabelt; zegarki Fiat Playa by Locman; wina Fiat, Alfa Romeo i Lancia by Scrimaglio; pióro Fiat by Mokina; rowery Alfa Romeo stworzone przez Compagnia Ducale i Centro Stile Alfa Romeo; odtwarzacze mp3, kamery i aparaty fotograficzne Fiat by T-Logic i dużo, dużo więcej … wszystkie przedmioty opracowano z myślą o pasjonatach turyńskich marek, o kolekcjonerach i nie tylko."Sądzimy, że opracowanie synergii strategicznych z naszymi partnerami do realizacji wspólnych markowych produktów opatrzonych naszymi logo, było korzystnym posunięciem: nie tylko uczciliśmy sukces, sławę i historię marki Fiat, Alfa Romeo i Lancia, lecz wnieśliśmy również wkład do emocji wzbudzanych przez nasze marki, zwiększając możliwość interakcji z ich miłośnikami", wyjaśnia Massimo Franzosi. "Mirafiori Motor Village Store - mówi dalej Luca Vernoli - ma być wyrazem i rzecznikiem typowo włoskiego stylu życia, który może zafascynować cały świat". Mirafiori Motor Village Store jest otwarty codziennie od godz. 9 do 19,30 (niedziela 9.00-12.30/15.00-19.30).