Opracowana przez markę Nowa Koncepcja Sprzedaży Detalicznej, według której powstają wszystkie nowe obiekty Nissana w Europie, zakłada nowatorskie podejście do obsługi klienta zarówno salonu, jak i serwisu. Projekt ten nie jest tylko zabiegiem modyfikującym identyfikację wizualną, a raczej rewolucją w kwestii postrzegania procesów i formy sprzedaży detalicznej zorganizowanej wokół klienta. Pierwsze tego typu obiekty zostały właśnie udostępnione klientom w Polsce: jeden przy Rondzie Hakena w Szczecinie, drugi przy Milionowej w Łodzi.

To nowatorskie podejście wynika z ewolucji rynku - współcześni klienci masowo korzystają z Internetu, czerpią informacje ze stron producentów oraz niezależnych forów internetowych i generalnie dysponują stosunkowo dużą wiedzą na temat produktów marki. Rzadziej odwiedzają salony, a kiedy już się tam znajdą, zwykle nie szukają informacji o modelach, a raczej oczekują, by kompetentny i profesjonalny personel upewnił ich, że decydując się na Nissana dokonali słusznego wyboru" - powiedział Andrzej Żelazny, Dyrektor polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe.

W ramach Nowej Koncepcji Sprzedaży Detalicznej pracownicy działu sprzedaży i serwisu wspierani są przez dynamiczny układ salonu, elastyczne narzędzia sprzedaży, angażującą klienta technologię oraz udoskonalone procesy wewnętrzne. Wszystko po to, aby proces zakupu samochodu był dla klienta w najwyższym stopniu pozytywnym doświadczeniem.

Koncepcja ta przesuwa granice w branży motoryzacyjnej. Poprawia poziom jakości obsługi klienta i maksymalizuje jego lojalność, co jest fundamentem zrównoważonego i rentownego biznesu.

Nissan - Polmotor Szczecin

Na terenie nowego obiektu Nissana w Szczecinie mieści się salon o powierzchni 320 m2, w którym prezentowane są najnowsze modele z gamy, oraz serwis z sześcioma stanowiskami wyposażonymi we wszelkie nowoczesne urządzenia niezbędne do obsługi i napraw samochodów. Na miejscu znajduje się także serwis blacharski oraz Stacja Kontroli Pojazdów.

Polmotor jest jednym z najstarszych autoryzowanych przedstawicieli Nissana w Polsce. Doskonale położona nowa placówka w sąsiedztwie Ronda Hakena w Szczecinie jest trzecią należącą do Grupy Polmotor, po salonach przy Struga w Szczecinie oraz obiekcie w Koszalinie. Firma zatrudnia łącznie ponad 120 osób. Obecnie jest także dealerem dwóch innych marek.

Nissan - Bilex Łódź

W położonym niemalże w samym centrum Łodzi nowym obiekcie przy ulicy Milionowej na powierzchni 350 m2 salonu przewidziano miejsce dla 7 samochodów ekspozycyjnych, a ponadto pełne zaplecze do obsługi klientów. Placówka dysponuje także 12 stanowiskami serwisowymi oraz serwisem blacharskim i Stacją Kontroli Pojazdów, zajmującymi łącznie 600 m2.

Bilex jest autoryzowanym dilerem marki Nissan od 2011 roku, ale jego doświadczenie w branży motoryzacyjnej sięga roku 1992 roku, kiedy to powstał pierwszy salon sprzedaży tej firmy. Nowa inwestycja w Łodzi jest drugą, która prowadzi sprzedaż i serwis pod marką Nissan, po obiekcie w Częstochowie. Firma zatrudnia łącznie ponad 110 osób.