- Dacia Duster po liftingu debiutuje w polskich salonach - od 5 lipca można składać zamówienia
- Samochód będzie dostępny nie tylko z manualnymi skrzyniami biegów. Najmocniejszy silnik benzynowy o mocy 150 KM oferowany jest z automatyczną skrzynią EDC
- Zainteresowani Dusterem z napędem 4x4 muszą wybrać najwyższą wersję wyposażenia oraz diesla lub najmocniejszy silnik benzynowy
- Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl
Na Dacię Duster po liftingu nie trzeba długo czekać. Sprzedaż samochodu rusza w naszym kraju już na początku wakacji. Dealerzy rozpoczną bowiem przyjmowanie zamówień od 5 lipca.
Jest w czym wybierać. Dacia chwali się, że przygotowała cztery linie wyposażenia, pięć odmian silnikowych, dwa rodzaje skrzyń biegów i dwie wersje napędu. Nie zapomniano także o miłośnikach napędu 4x4. Napęd na wszystkie koła oferowany jest z najmocniejszym silnikiem benzynowym silnikiem TCe 150 oraz dieslem Blue dCi 115. W obu przypadkach pozostaje zamówić najdroższą wersję wyposażenia Prestige, gdyż w pozostałych nie ma opcji 4x4. To oznacza, że trzeba przygotować co najmniej 85 tys. zł za wersję TCe 150. Na diesla trzeba dołożyć jeszcze 500 zł więcej.
Przeczytaj też:
Najtańsza Dacia Duster po liftingu to odmiana Access TCe 90 za 49,9 tys. zł (w cenie m.in. przednie szyby sterowane elektrycznie, światła LED, centralny zamek i czujnik zmierzchu). Zapewne jednak będzie rzadko widywana na drogach - przedstawiciele marki nie kryją, że klienci zwykle wybierają lepiej wyposażone odmiany. Do wyboru pozostają zatem: Essential od 56,9 tys. zł (radio MP3 z USB, relingi, kierownica regulowana na wysokość i głębokość, składana dzielona tylna kanapa) oraz Comfort od 64,1 tys. zł (m.in. radio z ekranem w rozmiarze 8 cali, manualna klimatyzacja, światła przeciwmgielne, felgi aluminiowe 16 cali, podgrzewane lusterka, tempomat).
Najbogatszy wariant Prestige w Dacii Duster oznacza m.in. standardową nawigację, bezprzewodowy Apple CarPlay, kamerę cofania czy automatyczną klimatyzację i felgi aluminiowe 17 cali. W opcji mamy m.in. system bezkluczykowy (pakiet za 1 tys. zł), podgrzewane fotele (700 zł) czy zestaw kamer Multi-view (1,1 tys. zł).
Dacia Duster po liftingu - cennik w Polsce
Wyposażenie | Skrzynia biegów | Silnik | Napęd | Cena |
Access | Ręczna 6b | TCe 90 | przedni | 49 900 zł |
Essential | Ręczna 6b | TCe 90 | przedni | 56 900 zł |
Essential | Ręczna 6b | TCe 100 LPG | przedni | 58 400 zł |
Comfort | Ręczna 6b | TCe 90 | przedni | 64 100 zł |
Comfort | Ręczna 6b | TCe 100 LPG | przedni | 65 600 zł |
Comfort | Ręczna 6b | TCe 130 | przedni | 71 200 zł |
Prestige | Ręczna 6b | TCe 90 | przedni | 68 400 zł |
Prestige | Ręczna 6b | TCe 100 LPG | przedni | 69 900 zł |
Prestige | Ręczna 6b | TCe 130 | przedni | 75 500 zł |
Prestige | Ręczna 6b | TCe 150 | 4x4 | 85 000 zł |
Prestige | Ręczna 6b | Blue dCi 115 | przedni | 78 500 zł |
Prestige | Ręczna 6b | Blue dCi 115 | 4x4 | 85 500 zł |
Prestige | Automat EDC | TCe 150 | przedni | 86 000 zł |
Co ważne, najbogatsza odmiana Prestige dostępna jest ze wszystkimi oferowanymi silnikami. Można wybrać benzynowe jednostki 1.0 TCe l (90 KM mocy) lub 1.3 (130 KM i 150 KM mocy), a także 1.5 Blue dCi (115 KM) oraz odmianę z fabryczną instalacją gazową, czyli TCe 100 LPG (1.0 l o mocy 100 KM). W przypadku pozostałych odmian wyposażenia wybór silników został ograniczony. Im zatem skromniejsza odmiana wyposażenia, tym mniej silników w gamie.